به گزارش ایرنا، علی محمد شاعری جمعه شب در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: تصویب منطقه آزاد تجاری برای استان مازندران نیاز مهم و اساسی است و کارهای بررسی حقوقی در این بخش انجام شده است اما همچنان درگیر برخی از بازی های سیاسی شده ایم.
وی با اعلام اینکه استاندار مازندران باید بدون محافظه کاری در این بخش ورود کند؛ یادآور شد: برای ما مرکز، شرق یا غرب فرقی ندارد در هر مکانی که زیرساخت های لازم برای ایجاد منطقه آزاد تجاری فراهم و شرایط لازم را دارا است؛ منطقه آزاد تجاری ایجاد شود.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به استیضاح وزیران در مجلس شورای اسلامی و طرح سوال از رییس جمهور افزود: رفتار سازنده با دولت دارم اما سوال از رییس جمهور را هم امضا کرده ام و ممکن است که در برخی از مواقع هم سوالات مان را پس بگیریم.
شاعری گفت: سوال و پس گرفتن سوال با توجه به قانع شدن یا قانع نشدن، حق نماینده است.
وی با بیان اینکه دولت دوازدهم نسبت به دولت یازدهم دلسوزتر اما بی انگیزه تر است؛ اظهار کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت بسیار ضعیف است و توسعه، نیازمند دولت چابک، هوشمند و فعال است.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال آب سد گلورد گفت: برای این منظور براساس برنامه ای از قبل اعلام شده 20 درصد این آب برای مصارف شرب و 80 درصد برای بخش کشاورزی در سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه استفاده می شود.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آب سد گلورد برای مصارف کشاورزی از مسیر نکا رود جاری خواهد شد و نکا رود خشک نمی شود و این آب متعلق به کسانی است که حق آبه بر نکا رود دارند.
شاعری گفت: آب شرب شرق مازندران هم از سد گلورد تامین می شود اما اینکه محل تصفیه خانه از زیر سد یا وسط سد و یا هر مکان دیگری باشد براساس نظر وزارت نیرو است و در حوزه نماینده مجلس نیست که امیدواریم این پروژه آغاز شود و به خاطر برخی اختلافات 30 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای این منظور به وزارتخانه بر نگردد .
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.