به گزارش خبرنگار ایرنا، اگرچه این تیم هنوز تا رسیدن به روزهای اوج فاصله زیادی دارد، ولی کسب 6 امتیاز خارج از خانه ولو در برابر تیم های ته جدولی ( پارسیان قدس و اهورا بهبهان ) که به ترتیب با 3 و یک امتیاز رده 12 و 14 جدول را در اختیار دارند، توانست امید را به این نماینده ساروی ها باز گرداند.
ساروی ها که سال گذشته تجربه تلخ سقوط تیم والییال ساری 21 را از لیگ برتر به دسته اول به دلیل بدعهدی مسوولان شهری در خاطره داشتند، با نتایج کم رنگ شهروند در هفته های اول لیگ برتر فوتسال شاید امیدشان برای قرارگیری تیمشان در جمع هشت تیم کمرنگ شده بود که با 2 برد پیاپی این تیم امیدوار شدند.
تیم فوتسال شهروند ساری با 6 بازی در لیگ برتر و کسب 9 امتیاز به طور موقت در رده ششم جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار گرفت که به نظر می رسد با انجام دیدارهای باقی مانده هفته ششم در روزهای جاری یک تا دو پله پایین تر قرار گیرد.
*** خروج از بحران اول فصل
یک کارشناس فوتبال در ساری گفت: شهروند با کسب 6 امتیاز از 2 بازی قبلی ولو در برابر تیم های نه چندان قدر لیگ برتر از بحران اول فصل خارج شد و باید به فکر بازی های سخت پیشرو باشد.
حسین رمضانی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این تیم در 3 هفته آینده بازی سختی را با تیم های ملی حفاری، مقاومت البرز و سوهان محمد سیما قم دارد که باید با دقت بیشتری بازی کند تا بتواند حداقل نتیجه را در این بازی ها کسب کند.
***تداوم روحیه برد
سرمربی تیم شهروند ساری گفت: برد خارج از خانه تیمش در برابر پارسیان و اهورا و کسب 6 امتیاز روحیه بازیکنان را برگرداند و این روحیه می تواند تیممان را در بازی های سخت آینده به خصوص هفته هفتم برابر حفاری نیز پیش ببرد.
محمد اسماعیلپور اظهار کرد: رقابت های فوتسال فصل جاری به دلیل پلی آف شدنش نسبت به فصول گذشته سخت تر است چرا که تمام تیم ها با قدرت به دنبال کسب نتیجه و رساندن خود به جمع هشت تیم برای راهیابی به مرحله بعدی هستند.
وی افزود: تیم فوتسال شهروند ساری نیز با این برد تمرینات خود را سخت تر از گذشته دنبال می کند تا بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران 14 تیم حضور دارند که اهورا بهبهان با یک امتیاز و شهرداری ساوه با 3 امتیاز تا پایان هفته ششم در رده 14 و 13 این جدول قرار دارند و شهروند ساری با 9 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.
شهروند ساری در فصل گذشته رقابت های فوتسال لیگ برتر این رقابت ها را با رده نهم خاتمه داد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.