ناصر شریفی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم از مجموع پنج بازی تاکنون 15 امیتاز کسب کرده و بدون از دست دادن امتیاز صدرنشین است و فردا سه شنبه آخرین بازی خود در دور رفت را با تیم گیتی پسند اصفهان انجام خواهد داد.
وی ادامه داد: تیم آتلیه طهران قم دیگر نماینده استان در رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور، از 6 بازی، چهار برد، یک باخت و یک تساوی کسب کرده و با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
شریفی گفت: دور برگشت این مسابقات به زودی در استان دیگری انجام می شود و قم نیز درخواست میزبانی این رقابت ها را داده و امید است در این شهر برگزار شود.
وی یادآورشد: با توجه به میزان امتیازهای کسب شده توسط نمایندگان قم در این رقابت ها، صعود این 2 تیم به مرحله نهایی بعد از دور برگشت، بسیار بالاست.
این مسابقات در 2 گروه هفت تیمی در استان های خراسان رضوی و مازندران از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و 2 تیم قمی در گروه اول قرار گرفتند که در این مرحله با تیم های فرش آرا مشهد، گیتی پسند اصفهان، طاها تنکابن، پرسپولیس خوزستان و کشاورز قزوین در شهر مشهد مقدس رقابت کردند.
از میان این گروه در نهایت 2 تیم به مرحله نهایی صعود می کنند و با 2 تیم صعود کننده از گروه دیگر مسابقه می دهند و در نهایت قهرمان نهایی رقابت ها مشخص خواهد شد.
شریفی همچنین گفت: تیم ماهان تندیس سابقه سه دوره قهرمانی، سه نایب قهرمانی و سه مقام سومی را در کارنامه خود دارد ولی تیم آتلیه طهران قم برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده است.
وی ادامه داد: 2 تیم قمی در مشهد باعث افتخار فوتسال استان شده و با این تیم های پایه شاهد شکوفایی بیشتر فوتسال در قم خواهیم بود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.