به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی در این احکام احمد حسین زادگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران را به عنوان جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت و حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی را به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی این ستاد معرفی کرد.
استاندار همچنین علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی را به عنوان مسئول کمیته عمرانی و افتتاح پروژه ها ، مفید غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را به عنوان مسئول کمیته جشنواره شهید رجایی، علی صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران را به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت معرفی کرد.
محمود شالویی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و فرهنگی و هنری ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به عنوان عضو و سمیه قاسمی طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هم به عنوان مسئول کمیته بانوان ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب شد.
استاندار مازندران همچنین احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری را به عنوان دبیر و سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران منصوب کرد .
1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.