به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی روز دوشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعد از گذشت چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی خود دشمن نیز به اقتدار و منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی اعتراف می کند.
وی افزود: بدون شک رمز استمرار و شکست ناپذیری نظام اسلامی رهبری حکیمانه و پشتوانه مردمی انقلاب است که امروز کشور را بر قله های افتخار قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز دشمنان برای القای روحیه یاس و جدایی مردم از رهبری و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نکرده و تبلیغات خود را نیز در این جهت به کار بسته اند.
حجت الاسلام لطفی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در انعکاس مطلوب خدمات نظام به مردم همه کوتاهی کردیم و مقصر هستیم.
وی با بیان اینکه امروز زبان هنر موثرترین ابزار برای بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: با توجه اینکه در آستانه هلمین سال حیات انقلاب اسلامی قرار داریم، این مساله موضوع بسیار مهمی است که باید توسط اقشار مختلف به ویژه نخبگان و صاحبان قلم به آن پرداخته شود.
امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: هنوز نام امام خمینی (ره) در جهان زنده است و باید این ایام با شکوه برگزار شود.
توضیح اینکه حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به عنوان رییس شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام معرفی شد.
در این حکم از سوی احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
آمده است :
' نظر به ضرورت و اهمیت خاص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی با تبیین مستدل، باورپذیری و منطقی کارآمد نظام دینی، دست آوردهای بی بدیل نظام مقدس اسلامی برآمده از نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) که مستلزم برنامه ریزی جامع، فراگیر و بهره حداکثری از تمامی ظرفیت ها و هم افزایی نهادها و ارگانها، شخصیت های حوزوی، دانشگاهی و تشکل های مردمی است، لذا با عنایت به رسالت خطیر حضرتعالی در جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه ، شورایی با عنوان « شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان » به ریاست شخص آن جناب و عضویت استاندار محترم ، مدیران محترم دیگر ارگان ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکیل و تدابیر لازم مرتبط با موضوع از طریق بومی سازی اهداف ، راهبردها و خط مشی های شورا و ستاد مرکزی را مبذول فرمایید' .
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.