به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در ستاد دهه مبارک فجر افزود: امیدواریم برنامه های دهه مبارک فجر سال جاری بسیار با شکوه تر از گذشته برگزار شود چون از یک طرف آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر عناصر و جریان های معاند نیز هجمه های خود را آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: دشمنان سعی می کنند مردم را از حضور در برنامه ها مایوس کنند بنابراین باید راهپیمایی 22 بهمن و مراسم دهه فجر با حضور تمامی اقشار برگزار شود .
زاهدی ادامه داد: انقلاب اسلامی با همه انقلاب های جهان متفاوت بوده است چون ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی بوده و مرزی برای آن مشخص نیست.
وی افزود:دشمنان به ماهیت انقلاب اسلامی پی برده اند و تلاش می کنند جلوی نفوذ آن را گرفته و با تلقین اینکه انقلاب با ماهیت دینی و فرهنگی ناکارآمد است سعی در توطئه دارند
وی افزود:قبل از انقلاب در کدام روستا خدمات فعلی ارائه می شد و اصلا سابقه نداشته تا قبل از حکومت قاجار کاری در روستاها توسط دولت ها انجام شود.
زاهدی خاطر نشان ساخت:همه دولت های انقلاب اسلامی خدمات و جهت گیریهایی داشته اند که دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نظام متعلق به همه و نه یک قشر و حزب و جناح است.
وی افزود:مسئولان وظیفه سنگین تر از جمله ایجاد امید در دل فرزندان وجوانان را برعهده دارند و باید در دهه فجر به تبیین چرایی انقلاب، رنج ملت از استبداد و نظام های شاهنشاهی و سلطه خارجی بپردازند.
استاندار قزوین خاطر نشان ساخت:مردم نتیجه گرفتند خواسته ها و مطالبات خود را می توانند در قالب نظام جمهوری اسلامی برآورده سازند هرچند راه طولانی ای در پیش رو داشته باشند.
وی افزود:دشمنان از رواج یک تفکر جدید در جهان می ترسند و نمی توانیم از فلسفه سیاسی غرب انتظار نداشته باشیم که به حملات سایبری و خرابکارانه و اقدامات تهاجمی خود دست نزند.
زاهدی خاطر نشان ساخت:گاهی تبلیغات دستگاه های غربی و دشمنان آن قدر تقویت می شود که حتی مسئولان داخلی نیز آنها را می پذیرند و ما باید به مردم خود نشان دهیم که در تمام ابعاد انقلابی باقی مانده ایم.
وی افزود:در ارتباط و تکریم و شنیدن حرف مردم باید اهتمام ببیشتری داشته باشیم چون انقلاب اسلامی به خاطر همین مورد صورت گرفت.
وی افزود:باید دهه فجر امسال را به نماد وحدت ملی تبدیل کنیم چون اگر دشمنان در میان مردم و مسئولان شکاف ایجاد کنند موفق خواهند بود.
وی ادامه داد:در شهرها و روستاها حتما باید در این دهه برنامه برگزار شود تا روستاها نیز خود را در این دهه جزو این مردم احساس کنند.
استاندار اضافه کرد:فرمانداران و دهیاران و بخشداران برنامه ریزی کنند تا ملاقات های مردمی در مساجد،نماز جمعه ها و اداره ها صورت گیرد تا مردمی بودن جشن ها پررنگ تر شود.
وی افزود:اکثریت قریب به اتفاق مردم با این نظام و انقلاب هستند و در هنگام احساس خطر به میدان خواهند آمد و باید برای تکریم و خدمت به آنها حداکثر تلاش صورت گیرد.

**نوآوری و جذب مخاطبان جوان در برگزاری این مراسم مورد توجه قرار گیرد.
معاون امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: همکاری لازم را در شورای شهرها و روستاها انجام داده ایم و طی این 39 سال تبلیغات روال معمول و روتین را داشته و باید به نوآوری توجه داشته باشیم.
علی فرخزاد افزود:به فضای مجازی که تبلیغات در آن صورت می گیرد وبه مخاطبان جدید توجه بیشتر شود چون دشمنان تمامی توجه خود را بر روی جوانان قرار داده اند.
وی ادامه داد:مقابله با همجه های فعلی به برنامه ریزی خاص نیاز دارد و باید برنامه ریزی برای حضور تشکلها ی مردم نهاد و صنفی در این مراسم انجام شود.
فرخزاد خاطر نشان کرد: باید مردم را پای کار آورد و با نوآوری و جذب مخاطبان در این زمینه با اهتمام بیشتری تلاش شود.

**بازنشر آرمان های انقلاب در میان جوانان پررنگ تر شود
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین نیز در این نشست گفت: نشر آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در میان جوانان و نوجوانان که انقلاب اسلامی را از نزدیک مشاهده نکرده اند باید پررنگتر در دستور کار قرار گیرد.
نصرت الله علیرضائی ادامه داد: برنامه وسیاست های متعددی در این زمینه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تنظیم و ابلاغ شده است که می توان با توجه به شعار سال در برنامه ریزی ها ، نوآوری وابتکار دربرنامه ها و پرهیز از کلیشه و تکراری بودن آنها را اجرایی کرد
وی ادامه داد: مدیران باید موضوع پاسخ به سوالات، انتقادات و ابهامات که ممکن است مطرح شود را جدی گرفته و با شفاف سازی شکاف میان ذهنیت و واقعیت را رفع کنند.
علیرضائی ادامه داد: دستاوردهای 39 ساله انقلاب اسلامی بسیار زیاد است اما ذهنیت مردم ممکن است چیز دیگری باشد که باید برای رفع آنها تلاش شود.
وی افزود: سفرهای شهرستانی استاندار و معاونان وی را در دهه فجر خواهیم داشت و در این دهه برنامه های دستگاه ها به صورت استانی و شهرستانی اجرا خواهند شد.
6101* 6012خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشاردهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.