به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز پنجشنبه در دیدار با قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این شورا به عنوان یکی از نهادهای بسیار مهم، تاثیرگذار و کارآمد نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته در راستای اهداف و آرمان های امام و رهبری تلاش و حرکت کرده است.
وی گفت: این نهاد در هر زمان که رویدادی در نظام بوجود آمده به موقع وارد عمل شده و با فراخوان مردمی نقش مهمی در پایداری نهضت اسلامی ایران داشته است.
قایم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این دیدار گفت: این نهاد کارکردی درخشان و قابل دفاع داشته و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف نظام بیانگر تجدید میثاق آنها با آرمان های انقلاب است.
لطفی بیان کرد: راهپیمایی 22بهمن ماه هرسال بزرگترین مانور برای اعلام حمایت از مواضع نظام است و این روز در واقع تجلی واقعی عید ملت ایران است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن کارآمدی نظام هستند گفت: گذشت 40سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بیانگر تکامل این نظام است.
وی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22بهمن امسال باید با آگاهی بیشتر از سالهای گذشته باشد و ملت وفاداری خود را به نظام نشان دهند.
همچنین ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام امروز با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افتتاح شد.
خبرنگار: آزاده خرم** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.