به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان مازندران  ،اسماعیل فولادی با بیان این مطلب افزود: ایمن سازی محورهای استان با توجه به تردد بالا و حضور میلیونی گردشگر و مسافر در این استان یکی از برنامه های اصلی و مهم کاری این اداره کل است.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل با بسیج و بکارگیری نیروهای مجرب و کارآمد خود اقدامات وسیع راهداری در قالب حفظ و نگهداری راه های ارتباطی استان در دست اجرا دارد.

فولادی در ادامه به محور ارتباطی ساری-کیاسر-سمنان اشاره و اظهار داشت : محور مذکور به دلیل وجود روستاها، مواهب طبیعی خدادادی و همچنین راه دسترسی به استان سمنان همواره پر تردد بوده ، از این رو این اداره کل در آستانه فصل تابستان و افزایش تردد در این محور اقدامات گسترده ایمنی سازی را درقالب اجرای روکش اسفالت، اجرای خط کشی، پاکسازی، شستشوی علائم، بازسازی علائم ، رنگ آمیزی و .... خبر داد.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به تاثیر مثبت اقدامات ایمن سازی راه ها در کاهش سوانح رانندگی اشاره و خاطر نشان ساخت : با وجود تلاش شبانه روزی راهداران در جاده ها باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ضامن سلامتی رانندگان محترم در رانندگی ، توجه آنان به علائم موجود در راه ها بوده تا سفری امن و مطمئن را سپری کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 983849
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.