به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران ، مهندس احمد آفرین محمدزاده عنوان نمود : پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در استان ، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین آلات راهداری اقدام به عملیات راهداری زمستانی نمودند.

وی در خصوص اجرای عملیات برفروبی در سطح محورهای مذکور اظهار داشت :33 اکیپ راهداری این اداره کل با در اختیار داشتن 250دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری از جمله لودر ، بلدوزر ، گریدر اقدام به عملیات برفروبی نمودند.

مهندس آفرین محمدزاده از راهداران به عنوان سربازان گمنامی یاد کرد که همواره در سخت ترین شرایط جوی در حال خدمت رسانی به مردم بوده و اظهار داشت : در عملیات برف روبی مذکور بیش از 7000 تن نمک و 3400 تن شن مصرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن قدردانی از استاندار مازندران و معاون عمرانی این استان به پاس تمامی حمایتها و همکاری های همیشگی با راهداران خاطرنشان ساخت : تجربه ثابت کرده است علاوه بر بکارگیری تمامی امکانات از قبیل ماشین آلات راهداری و تجهیزات لازم جهت مقابله با حوادث و راهداری زمستانی ، مهم ترین عامل مدیریت صحیح و منطقی و به موقع می باشد.

گفتنی است مرکز مدیریت راههای مازندران نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 33322320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای این استان می باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 850458
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.