به گزارش خبرنگار ایرنا ، وقوع آتش سوزی در یکی از قطارهای مسیر تهران - ساری در منطقه سوادکوه از صبح امروز ابتدا در شبکه های اجتماعی مطرح و سپس به بعضی از رسانه های رسمی کشانده شد .
یوسف گران پاشا به خبرنگار ایرنا گفت : قطار مسافر بری از تهران به ساری حرکت و بدون مشکل تمام مسافرانش را در ایستگاه راه آهن مقصد پیاده کرد .
وی توضیح داد : آنچه که به عنوان آتش سوزی از آن یاد شده ، روال معمول حرکت قطارهای دیزل در این مسیر است به این معنی که از ایستگاه گدوک تا پلسفید بیشترین شیب ریل راه آهن وجود دارد که قطارها برای باقی ماندن در مسیر می بایست از سرعت خود بکاهند .
گران پاشا گفت : کاستن سرعت و ترمز زدن زیاد برای کنترل قطار باعث بلند شدن دود از چرخ ها و یا اندکی آتش در ترمز قطار می شود که این حالت عادی است و پس از اندکی توقف ، قطار به راه خود ادامه می دهد.
وی اضافه کرد : قطار مسافربری امروز نیز با چنین وضعیتی در مسیر در حال تردد بود که رسانه ها از آن با عنوان آتش گرفتن قطار تعبیر کردند .
گران پاشا شیب ریل راه آهن در برخی نقاط از گدوک تا پلسفید را 28 در هزار متر اعلام کرد و گفت : این بیشترین شیب موجود در خطوط ریلی کشور به شمار می رود .
وی تاکید کرد : در حال حاضر کلیه مسافران این قطار در ایستگاه ساری پیاده شدند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.