به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان این مسابقات که عصر جمعه در مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد، در دیدار نهایی 'نوید علی نژاد' از قائمشهر در دو ست متوالی برابر 'کیان کچبی' تنیسور 16ساله آملی صاحب برتری شد و مقام قهرمانی این مرحله را به خود اختصاص داد.
'کیان کچبی ' تنیسور 16ساله آملی و نفر دوم این مسابقات که برخی مدعیان کشوری را در مراحل قبلی حذف کرده بود، به عنوان پدیده این مسابقات نیز انتخاب شد.
همچنین' پویا فتحی' از ساری و 'آرش عقیلی 'از بابل به مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات دست یافتند.
به نفرات برتر این مسابقات از سوی فدراسیون تنیس علاوه بر جوایز نقدی ، به نفر نخست 150 امتیاز ، نفردوم 100 و نفر سوم مشترک 60 امتیاز در افزایش رنکینگ کشوری داده شد.
در مرحله پنجم مسابقات تنیس مردان مناطق پنجگانه کشور33 تنیسور از استان های مختلف کشور 5 روز با هم رقابت کردند.
به گفته رییس هیات تنیس آمل ، مسابقات در یک جدول مقدماتی و به صورت انفرادی برگزار شد و برترین های هر مرحله در رقابت های حذفی به مصاف هم رفتند.
کامران احمدی گفت که با اعلام فدراسیون تنیس و به منظور افزایش انگیزه و فضای رقابتی مسابقات ، 32 نفر برتر و دارای رنکینگ کشوری از حضور در این مسابقات معاف شدند تا از این فرصت جوانان علاقه مند به این رشته نیز دیده و معرفی شوند.
مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور به صورت مرحله ای برگزار می شود . پیش از این یک مرحله از این مسابقات در مازندران برگزار شده بود.
مرحله ششم این مسابقات نیمه نخست شهریورماه به طور همزمان در استانهای تهران و سمنان برگزار می شود.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.