غلامرضا باقری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، کمبود توپ را دلیل برگزار نکردن این رقابت ها بیان کرد و افزود: اگر توپ های خریداری شده، از گمرگ ترخیص شوند در این صورت، پس از یک یا 2 هفته دیگر این مرحله از مسابقات در یکی از استان های کشور برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: مرحله نخست رنکینگ قهرمانی بدمینتون مردان بزرگسال ایران به میزبانی زنجان نخواهد بود اما برگزاری مرحله دوم یا سوم این رقابت ها بر عهده زنجان خواهد بود و هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است.
باقری یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود مرحله نخست این رنکینگ قهرمانی از 27 تیر امسال به مدت سه روز در آکادمی بین المللی بدمینتون واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان برگزار شود.
وی اظهار کرد: این پیکارها در 2 بخش انفردی و دوبل برگزار می شود و استان ها نیز برای حضور در مسابقات طبق سهمیه درنظر گرفته شده از سوی فدراسیون، نسبت به اعزام ورزشکار اقدام خواهند کرد.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: زنجان در رنکینگ قهرمانی جوانان ایران که از 20 تا 23 تیر جاری در استان مرکزی برگزار شد حضور یافت و در بخش انفرادی، 2 تن از بدمینتون بازان اعزامی از این استان در جایگاه های اول و سوم و در بخش 2 نفره نیز 2 نفر از نفرات اعزام شده در جایگاه سوم قرار گرفتند.
باقری با بیان اینکه در این رقابت ها 95 بدمینتون باز نخبه و توانمند از استان های مختلف کشور حضور داشتند، افزود: از میان قریب به هشت ورزشکار اعزامی از زنجان، مهدی انصاری و علی حسینخانی در بخش انفرادی و فربد یاسمین و عرفان تاران سوم شدند.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 900 ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول به فعالیت هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.