به گزارش ایرنا، در این رقابت بیش از 100 ورزشکار از شهرستان های اراک، کمیجان، ساوه، شازند، فراهان، زرندیه و خمین در رده های مختلف سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در رده سنی نونهالان، علی موسایی از خمین در دو 100 متر، حسین جیریایی، علیرضا کمانی، علی احسان مقدم، حمیدرضا امیرآبادی، امیر حسین نجفی و حسین قاسمی هر 6 نفر از اراک، به ترتیب در مواد 200، 400، هزار و 500، سه هزار متر پیاده روی، پرش طول و پرتاب نیزه عنوان نخست رده سنی خود را به دست آوردند.
همچنین علی کاشانی از شازند در دو 100 متر، حمیدرضا هیزجی از ساوه در دو 200 متر، سید حسین هاشمی از خمین در دو 400 متر،علی شمسی از شازند در دو 800 متر، علی شمسی از ساوه در دو یکهزار و 500 متر، سید حسین هاشمی از خمین در سه هزار متر، امیر حسین پناهی از خمین در سه هزار متر پیاده روی، مبین آزاد منش از اراک در پرش طول، پارسا ترابی از اراک در پرتاب دیسک و مهدی رسولی کمیجانی در پرتاب نیزه عنوان نخست مواد خود را در رده سنی نوجوانان کسب کردند.
در رده سنی جوانان نیز محمدرضا بهروزی از خمین در دو 100 متر، حسین سلطانی از اراک در دو 200 متر، امیر حسین ده حقی از اراک در دو 400 متر و دو 800 متر، علی کیومرثی از ساوه در دو هزار و 500 متر، احسان حیدری از شازند در دو سه هزار متر و محمدرضا بهروزی از خمین در پرش طول عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود کردند.
هاشم یادگاری از خمین در دو 100 و 200 متر، حسن یوسفی از فراهان در دو 400 متر، ایوب محمدزاده از خمین در دو 800 متر، یاسین رجبی از شازند در هزار و 500 متر و سه هزار متر، محمود آرین نژاد از اراک در سه هزار متر پیاده روی، عرفان حبیبی از خمین در پرش طول و حشمت الله مظاهری از خمین در پرتاب دیسک و پرتاب نیزه عنوان نخست رده سنی بزرگسالان را به دست آوردند.
مسابقات دو و میدانی بانوان استان مرکزی نیز با شرکت ۹۰ ورزشکار در چهار رده سنی در روز جمعه در اراک برگزار شد.
در رده سنی بزرگسالان این مسابقات، در پرتاب وزنه نیلوفر حق نویس از اراک، در پرتاب دیسک و چکش الهام رمضانی از ساوه، در دو هزار و 500 متر و سه هزار متر فرزانه عسگری از شازند، ۲۰۰ متر ملیکا استکی از اراک، در دو ۱۰۰ متر و ماده پرتاب طول پرستو نظامی از اراک، در دو ۸۰۰ متر مهرنوش مشیدی و در ۴۰۰ متر سارینا آذریس هر دو از شازند و در سه هزار متر پیاده روی مهشاد فرمهینی از اراک مقام های نخست را کسب کردند.
همچنین در رده سنی نوجوانان، در پرتاب وزنه شیما بابایی از ساوه، در دو یکهزار و 500 متر نازنین آستانه از شازند، در دو ۲۰۰متر زهرا احمدلو از کمیجان، در دو ۸۰۰ متر فاطمه محمدی، در دو ۱۰۰ متر و پرش طول سوگند میرزایی هر دو از اراک، در دو ۴۰۰ متر فاطمه رحمتی نوازنی از کمیجان و در سه هزار متر پیاده روی هانیه حسنی از ساوه به ترتیب عناوین نخست را از آن خود کردند.
در رده سنی جوانان این رقابت ها نیز، در دو ۲۰۰ متر مریم صالحی از شازند، در دو ۱۰۰متر و پرش طول نگین میرزاخانی از اراک، در دو ۸۰۰ متر پرستو مطلبی، در دو ۴۰۰ متر سیما فراهانی و در سه هزار متر پیاده روی فریبا رحیمی هر سه از اراک مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رده سنی نونهالان، در ماده پرتاب وزنه نرگس چاپاری از کمیجان، در دو هزار و 500 متر ریحانه رفیعی از شازند، در دو ۲۰۰ متر روژین صفری، در دو ۸۰۰ متر فاطمه حسینخانی، در دو ۱۰۰ متر و پرش طول سارا دریس و در دو ۴۰۰ متر پانته آ ابوالمعصومی همگی از اراک بر سکوی اول ایستادند.
بیش از سه هزار ورزشکار زن و مرد به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات دو و میدانی استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.