به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان میاندرود طی جلسه ای صبح امروز با حضور احمد حسین زادگان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران معرفی شد.
غلامی که به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود منصوب شد، پیش از این سمت هایی همچون معاون فرماندار شهرستان نکا، رئیس شورای شهر نکا، مدیریت داروخانه 13 آبان و مدیر مرکز اطلاعات دارویی استان مازندران را در کارنامه خود دارد.
پیش از این ارسطو قادری به مدت پنج سال از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون سکان فرمانداری میاندرود را در دست داشت که درخواست بازنشستگی کرد.
قادری در این مراسم گفت: مسولان در هر سمتی باید به گونه ای رفتار کنند که انگار آنچه در اختیار آنان است امانتی چند روزه بیش نیست.
وی ادمه داد: مدیران باید مردم و حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید را سر لوحه کار خود قرار داده و اگر چنین توانی ندارند، از منصب خود کناره گیری کنند.
فرماندار سابق میاندرود در این مراسم کارنامه ای نیز از عملکرد دولت تدبیر و امید در این شهرستان ارائه کرد و گفت: امروز می توان به جرات گفت که میاندرود در بسیاری از زمینه ها از جمله آب ، گاز رسانی ، جاده ای و رسیدگی به روستاها هم تراز بسیاری از شهرستانهای دیگر شده است.
سرپرستی جدید فرمانداری با بیان ایکه خدمت به مردم جز بزرگترین آرزوی هر مدیر و مسئولی است،گفت: دشمنان کوردل به دنبال دلسردی مردم از نظام هستند که باید همه نسبت به این موضوع هوشیار باشند.
محمدرضا غلامی تاکید کرد: باید با هم افزایی ،تعامل و وحدت زیر پرچم ولایت تابع سیاستهای دولت باشیم تا سربلند از بحران های سیاسی و اقتصادی عبور کنیم.
وی بیان کرد: مدیران با هر گرایشی نباید اجازه دهند مردم خود را از دولت و نظام جدا ببینند و شرایط به گونه ای شود که مردم و دولت در همه امور در کنار یکدیگر باشند.
گفتنی است جلسه تودیع و معارفه فرمانداران میاندرود با حضور محمدرضاعنایتی مدیرکل سیاسی و امور انتخاباتی استانداری و دیگر مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری میاندرود برگزار شد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.