احمد دانیالی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران ، بیان کرد: هر روزه شاهد تبلیغات وسیع دشمنان برای خدشه دار کردن چهره صلح طلب نظام و مردم ایران هستیم که می توان با چهره هنر چندین هزار ساله این تبلیغات را بی اثر کرد.
وی گفت: تمامی هنرمندان کشور باید به عنوان سفیران صلح و فرهنگ ایران زمین باشند و در میان هیاهوی دشمنان ، غبار تبلیغات منفی را از سیمای ایران پاک کنند.
وی بیان داشت: امروز میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران بر ملت های جهان پوشیده نیست و هیچ تبلیغی نمی تواند به ان آسیب بزند.
معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی کشور با اشاره به ظرفیت حوزه گردشگری در بحث اشتغالزایی گفت: توسعه گردشگری در استان‌ها باید با محوریت و نگاه اشتغالزایی توسعه یابد.
دانیالی گردشگران خارجی را نیز سفیران فرهنگی در دنیا برشمرد و یادآور شد که این گردشگران می توانند هجمه های ایران ستیزی که از سوی برخی کشورهای استکباری مطرح می شود را خنثی سازند.
**نگاه مالی و بودجه ای از دستگاه های اجرایی زدوده شود
معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی کشور تاکید کرد: مدیران نگاه مالی و بودجه ای نسبت به خدمات و برنامه های دولت را از دستگاه های دولتی پاک کنند و این نخستین قدم برای پیروزی در مقابل تبلیغات خستگی ناپذیر دشمن است.
دانیالی اظهار کرد: مدیران و مستخدمان دولتی، بودجه محوری را با نگاه خلاقانه ، پیشرو و عملگرا تغییر دهند تا بتوانند از تمامی ظرفیت های موجود در محیط کار خود بهره مند شوند.
وی همچنین افزود: امروز نگاه مالی به همه امور آفت سیستم اداری کشور شده است که آسیب محکمی بر کارکرد ساختار اداری می زند.
معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی کشور با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق میراث فرهنگی مازندران گفت: جابجایی لازمه پویایی ساختار اداری است که برای بهره مندی بیشتر از نگاه های جدید انجام می پذیرد.
در مراسم امروز که در غیاب استاندار مازندران و با حضور معاون عمرانی وی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در ساری برگزار شد، از دلاور بزرگ نیا مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تقدیر و سیف الله فرزانه به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.