به گزارش خبرنگار ایرنا، مینی بوس حامل 19 گردشگر عراقی شامگاه شنبه به هنگام بازگشت از روستای ییلاقی جواهر ده دچار سانحه شد و در نتیجه هفت مرد و چهار زن زخمی شدند.
مدیر روابط عمومی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : پنج نفر از مجروحان این حادثه به دلیل شکستگی همچنان در بیمارستان بستر هستند و بقیه به صورت سرپایی درمان و شب گذشته مرخص شدند.
احمد رضا شکوری افزود : چهار نفر از این مجروحان در بخش جراحی و یک زن نیز در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است.
وی تاکید کرد : هم اکنون وضعیت عمومی همه مجروحان حادثه خوب است و هیچ یک از آنان مشکل خاصی ندارند.
شاهدان عینی گفتند که مینی بوس حامل گردشگران عراقی به خاطر بروز مشکل فنی در ترمزش از جاده منحرف و واژگون شد.
روستای جواهرده که از آن به عنوان نگین گردشگری رامسر یاد می شود در ‎ 27کیلومتری این شهر و در ارتفاع یکهزار و 800 متری از سطح دریا واقع است .
مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی الیه غربی شهر رامسر است که گردشگران برای رسیدن به آن از میان کوههای مشجر و در امتداد رودخانه صفارود حرکت می کنند.
روستای جواهرده همواره در فصل تابستان به لحاظ برخورداری از آب و هوای خنک مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است و به همین خاطر هم امکانات اقامتی در این منطقه برای گردشگران وجود دارد.
این روستا علاوه بر زیبایی های فراوان طبیعی و داشتن چشمه سارها ، از قدمت تاریخی نیز برخوردار بوده که وجود گورستان هایی با قبرهای موسوم به ' گبری ' گویای آن است .
شهرستان 70 هزار نفری رامسر در غربی ترین نقطه از استان سر سبز مازندران قرار دارد.
/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.