به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی روز جمعه در خطبه های نماز عید فطر شهرستان ساری به گرانی و مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و افزود : هیچ یک از اینها نمی تواند بین مردم و ولایت فقیه جدایی بیفکند.
وی ادامه داد : دلیل این ادعا را می توان در راهپیمایی باشکوه روز قدس جست چرا که با وجود تحریم، تهدید و ارعاب دشمنان مردم یک بار دیگر به ندای رهبرشان لبیک گفته و عاشقانه در این رویداد جهانی حضور یافتند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : حضور پنج هزار خبرنگار در روز قدس امسال و شرکت پرشور شهروندان در واقع پاسخ دندان شکنی به آمریکا و متحدانش بود.
وی ادامه داد: اما به نظر می رسد که آمریکا فرق بین انقلاب معنوی و الهی ما را با سایر انقلاب های جهان نمی داند و به خیال خام خود اینگونه تصور می کند که مردم با تحریم و تهدید میدان را خالی می کنند.
خطیب جمعه ساری گفت : رسانه های معاند و جیره خوار آمریکا همواره از پوشش مراسم سیاسی و اجتماعی از قبیل روز قدس، اربعین، 22بهمن و غیره خودداری می کنند چرا که در این صورت دروغگویی هایشان براحتی فاش می شود.
او افزود : آن زمان که ما اسلحه مناسبی نداشتیم به یاری خدا و دلاورمردان ولایی در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم و اکنون با وجود تسهیلات نظامی و پرتاب یک موشک می توانیم نظام صهیونیستی را برای همیشه خاموش کنیم.
طبرسی گفت : به رغم اتهام تروریست بودن و سایر تهمت های ناروا، ما جنگ طلب نیستیم و بویژه جنگ اقتصادی و کشور گشایی را بر اساس دین مقدس اسلام حرام می دانیم.
وی افزود : ما تنها در مقابل کسانی که با ارزش های انقلاب اسلامی در ستیز هستند جبهه می گیریم و برای دفاع از آنها تا آخرین قطره خونمان دفاع می کنیم.
طبرسی همچنین ضمن تبریک عید فطر از عموم شهروندان برای شرکت در محافل قرآنی قدردانی کرد.
7330/16545
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.