به گزارش ایرنا آیت ا... عبدالکریم فرحانی روز چهارشنبه در آیین تشییع پیکر شهید نوید حقیقت شناس از شهدای برقراری نظم و امنیت در خوزستان بیان کرد: امروز امنیت پایدار کشور به برکت حضور موثر نیروهای مسلح و شهدای عرصه نظم و امنیت، در صحنه است.
وی افزود: نیروهای استوار مسلح خوزستان در راه برقراری نظم و امنیت جان می دهند اما اجازه‌ خودنمایی به مجرمان و دشمنان را نمی دهند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ملتی که استقامت در راه خدا نداشته باشد، عزت و استقلال نیز ندارد اما امروز کشور ما به برکت این روحیه شهادت طلبی دارای این عزت و اقتدار است.
وی بیان کرد: تلاش سال های گذشته نیروی انتظامی خوزستان در مبارزه با مجرمان و اشرار قابل تقدیر است چرا در راه برقراری امنیت با وجود مشکلات این استان مرزی، شاهد امنیت پایدار در مرزها و شهرها هستیم.
آیت ا... فرحانی گفت: اکنون در هر نقطه ای از خوزستان ، آثار ولایتمداری را مشاهده می کنیم که این عزت و سربلندی این استان شهید پرور را به دنبال دارد.
وی بیان کرد:امروز ایران اسلامی به برکت استقامت مردم و رشادت های نیروهای مسلح، به الگویی برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوزستان با توجه به شرایط خاصی که دارد نیازمند یک نگاه ویژه است و برای تثبیت این امنیت باید به آن توجه بیشتری شود.
وی ادامه داد: زحمات فراوان نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه ،ارتش و بسیج قابل توصیف نیست اما استان مرزی خوزستان ، با این همه مشکلات نیاز توجه هرچه بیشتر مسئولان است.
آیین تشییع پیکر مطهر شهید گروهبان دوم نوید حقیقت شناس از شهدای نظم و امنیت درخوزستان
روز چهارشنبه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان محلی در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.
خودرو حامل سه متهم در جریان انتقال به جلسه دادرسی به قصد فراری دادن متهمان، یکشنبه هفته جاری در جاده رامشیر - رامهرمز مورد حمله مسلحانه اما ناکام قرار گرفت که 2 مامور از جمله حقیقت شناس مجروح شدند که این مامور فداکار در بیمارستان به شهادت رسید.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.