به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام غلامرضا حسنی، افزود: وی در برهه های مختلف انقلاب اسلامی نقشی برجسته داشتند و باید رشادت ها و مجاهدت های ایشان به نسل های آینده منتقل شود.
وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام حسنی عمر خود را در راه دفاع از نظام، انقلاب و مردم فدا کردند، ادامه داد: این روحانی نستوه فرزند این ملت است و برای سرکوب توطئه های منافقان با تمام توان مبارزه کرد و مردم را از ظلم فرصت طلبان نجات داد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این عالم مجاهد نماد شجاعت مردم استان است، اضافه کرد: حجت الاسلام حسنی در حفظ امنیت و آرامش استان در برهه های مختلف نقش بی بدیلی ایفا کرد و مانع از تحرک منافقان و معاندان انقلاب در منطقه شد.
عضو خبرگان رهبری افزود: حجت الاسام حسنی جزو افرادی بودند که دنیا و مال دنیا در نزد ایشان بی ارزش بود و با گفتاری صادقانه حرف مردم را می زدند و از حق آنان دفاع می کردند.
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز بیان کرد: ایشان به دنیا نشان دادند که مردم آذربایجان با هر دین و مذهبی با اتحاد و اقتدار در کنار هم برای اعتلای کشورشان تلاش می کنند و این اتحاد سد محکمی در برابر یاوه گویان است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی، مبارز انقلابی و نستوه تاریخ آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه شامگاه 31 اردیبهشت سال جاری در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
حجت الاسلام غلامرضا حسنی متولد 1306 در روستای 'بزرگ‌ آباد' در 30 کیلومتری ارومیه است و پیش از نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی، نماینده اولین دوره مجلس در این شهر بود.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.