به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز جمعه در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی شهید بهشتی این شهر افزود : روز قدس فقط در دفاع از فلسطین نیست بلکه در دفاع از اسلام و انسانیت است ‌زیرا نفاق‌افکنی صهیونیست ها و استکبار جهانی در قبال مسلمانان هیچگاه تمامی نداشته است.
وی اظهار داشت : استکبار جهانی و صهیونیست ها از ایدئولوژی پویا و فراگیر انقلاب اسلامی وحشت دارند و تلاش می کنند تا با برنامه ریزی و کمک همپیمانان خود بر نفوذ جمهوری اسلامی در جهان بکاهند اما به حول قوه الهی تمامی توطئه های آنها نقش بر آب خواهد شد.
حسینی جو گفت : همراهی و سرسپردگی برخی از دولت های منطقه که راه خیانت به آرمان فلسطین را در پیش گرفته اند نیز ناشی از ناآگاهی آنان درباره اهداف استکباری غرب و کینه توزی نسبت به نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصلی ترین حامی ملت فلسطین در منطقه و جهان است.
وی روز قدس را روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال مستکبران جنایتکار دانست و تصریح کرد : امروز سران جبهه استکبار بر شکنندگی رژیم غاصب اسرائیل بیش از هر زمان دیگری واقف شده و آن را در سراشیبی سقوط می بینند، به همین سبب بیش از هر زمان دیگری درصدد جایگزین کردن اولویت اصلی جهان اسلام و منحرف کردن حرکت های اصیل اسلامی در جهان هستند.
فرماندار تنکابن گفت : صهیونیست ها و حامیان آنان بدانند فلسطین تنها نیست و با اتحاد امت اسلامی ، قدس شریف از چنگال جنایتکاران خون آشام آزاد و به دامن اسلام بازخواهد گشت.
وی بابیان اینکه صف‌بندی استکبار برای نابودی ایدئولوژی انقلاب اسلامی در دهه چهل‌سالگی انقلاب سنگین شده است ، یادآور شد : همه ما باید در این زمینه در تمامی امور سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی و .. نهایت توجه و دقت را داشته باشیم.
در این راهپیمایی باشکوه ، مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان تنکابن با در دست داشتن نوشته هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان «قدس شریف» ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به نشانه نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی و به ویژه رژیم اشغالگر قدس به آتش کشیدند.
آنان با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، الله اکبر، قدس رها می شود، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، و حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، بار دیگر بر آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.
انجمن ها و سازمان های مردم نهاد نیز پارچه نوشته هایی از بیانات بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی(ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد حمایت از مردم مظلوم فلسطین تهیه کرده و در راهپیمایی روز قدس با خود حمل می کردند.
امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی 16 مرداد 1358 خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.