به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی روز جمعه در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی روز قدس در ساری افزود : بر همگان واجب است که مقدساتی همچون روز قدس حفظ شود تا ماندگار بماند .
وی همچنین با قدردانی از مردم بخاطر حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ادامه داد : امروز مردم ایران لبیک گویان به فرمان مقام معظم رهبری و حضور در این راهپیمایی حماسه دیگری را رقم زدند .
به گفته دبیر شورای اقامه نماز مازندران مردم ایران با این حضورشان نشان دادند که تغییر سفارتخانه و یا هر نوع دسیسه ای دیگر نمی تواند مساله فلسطین را برای جهان اسلام کمرنگ بکند .
وی سیاست دولت های مستکبر در خصوص مساله فلسطین را براساس سند راهبردی تدوین شده در گذشته دانست و گفت : هر یک از روسای جمهور این دولت ها در طول و مسیر اجرای همان سند و نقشه هستند .
حجت الاسلام ابراهیمی تصاحب و رسیدن به منافع را اصلی ترین اهداف این سند راهبردی در فلسطین برشمرد و ادامه داد : اگر امروز ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برنامه تغییرو جابجایی سفارتخانه را مطرح می کند این موضوع براساس همان سند راهبردی تدوین شده ، صورت می گیرد و حتی فرد دیگری رئیس جمهور این کشور بود همین اقدام را انجام می داد .
وی ادامه داد : این اقدامات در حالی صورت می گیرد که بسیاری از کشورهای دنیا سیاست های مستکبرانه بر فلسطین را قبول ندارند .
حجت الاسلام ابراهیمی اقدام اخیر تیم فوتبال آرژانتین در لغو برگزاری مسابقه در اسرائیل را ناشی از همین منفور بودن اسرائیل در میان دیگر کشورها ذکر کرد .
وی راهبردی ترین اقدام در مقابله با اقدامات صهیونیزم را حفظ هوشیاری و شناخت این سیاست ها اعلام کرد و گفت : اختلاف اندازی میان کشورهای منطقه ، اتهام سازی بر ایران با عناوین افراط گری ، حمایت از تروریسم ، حمایت از کشتار جمعی ، تلاش برای شکستن قبح ارتباط با اسرائیل از جمله این سیاست های سند راهبردی مستکبران است .
دبیر ستاد اقامه نماز مازندران از قوای سه گانه و آحاد مردم خواست تا با حفظ وحدت و باورهای انقلاب و اتکا به خودباوری و استقلال در برابر این سیاست های خصمانه ایستادگی بکنند .
وی همچنین با اشاره به مسائل پیش روی مردم در کشور ، گفت : مردم ایران نه از تحریم ها و کمبودها بلکه از فاصله طبقاتی و تبعیض ها نگران هستند .
راهپیمایی مردم ساری ، مرکز استان مازندران صبح امروز از میدان شهید قاسمی این شهر به سمت مصلی برگزار شد و در پایان قطعنامه 9 بندی قرائت شد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.