فرماندار شهرستان بهشهر: اگر بخواهیم در خدمتگزاری موفق عمل کنیم باید از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی برای اعتلای کشور استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی امیرآباد بر نقش مرزبانان در امنیت کشور تاکید کرد و گفت: مرزها در واقع دیوارهای عزت و شرف هستند و نگهبانان صادق، وفادار، مقاوم و مجاهد از مرزها پاسداری می کنند.

هادی خنجری بر نقش مردم در تامین امنیت تاکید کرد و افزود: امنیت امروز جامعه مرهون مردم بلند همت و خستگی ناپذیری است که از عمق جان پای ارزش های الهی ایستادند و گوش به فرمان رهبری بودند.

وی نقش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را عامل دیگرِ نصرت و عزت کشور برشمرد و ادامه داد: اگر دنیای استکبار از ما می هراسد به خاطر سلاح و تجهیزات نظامی نیست بلکه به خاطر ایمانی که رزمندگان دفاع مقدس داشتند.

رئیس شورای تامین شهرستان بهشهر گفت: علی رغم همه دشمنی ها، ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه مطرح و پایدار است و دشمن تمام عوامل عزت و پایداری کشور را هدف قرار می دهد.

خنجری با بیان اینکه دشمن از وحدت ما می هراسد افزود: دشمن تلاش می کند تا اختلاف و شکاف میان مردم ایجاد کند.

وی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی برای خدمتگزاری به مردم تاکید کرد و گفت:اگر بخواهیم در خدمتگزاری موفق عمل کنیم باید از همه ظرفیت ها و سلایق سیاسی برای اعتلای کشور استفاده کنیم و برای ایران مجاهدانه بکوشیم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.