به گزارش خبرنگار ایرنا ، محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه از صبح امروز به خاطر پیوند خوردن تعطیلات نیمه شعبان و پایان هفته شاهد ترافیک سنگین در بیشتر مقاطع بودند .
راهداری مازندران ساعت 15 امروز اعلام کرد که در حال حاضر ترافیک در هر سه محور منتهی به تهران پرحجم ولی روان است و مشکلی خاصی نیز وجود ندارد .
بر اساس گزارش این مرکز ، ترافیک در محور کیاسر هم که استان مازندران به سمنان وصل می کند ، روان و عادی است .
وضعیت جوی در محورهای مازندران هم بر پایه این گزارش آفتابی است .
در همین حال مهدی صفایی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از رانندگان خواست با توجه به ترافیک نیمه سنگین در مسیر ، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.
وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
کرمعلی اسدی ، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 12 درجه سانتی گراد است.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.