مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : درحال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال کندوان از تونل کندوان تا مرزن آباد نیمه سنگین و روان است.
وی گفت : وضعیت ترافیک در محدوده هزارچم ، پل زنگوله، سیاه بیشه و شهر مرزن آباد سنگین است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از رانندگان خواست با توجه به ترافیک در مسیر، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.
وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در مازندران در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
کرمعلی اسدی ، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 15 درجه سانتی گراد است.
براساس اعلام پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه 25 فروردین از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.