رامین احمدی طباطبایی پنجشنبه شب در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال 2020 جوانان ایران در بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فدراسیون بسکتبال هر نوع حمایتی را که تیم جوانان نیاز داشته باشد ، انجام خواهد داد تا پشتوانه سازی که قرار است ، با قدرت و با برنامه انجام شود .
وی بر شناسایی استعدادهای نوجوان و جوان در همه استان ها تاکید کرد و ادامه داد : برای رشد بسکتبال در رده های پایه و تضمین تیم های رده های سنی جوانان ، امید و بزرگسالان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد و برای رسیدن به هدف انتظار داریم هیات استان ها با بهره گیری از همه ظرفیت ها از جمله مدارس ، فعالیت بیشتری داشته باشند.
رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص شرایط اردوی تیم ملی در بابل هم گفت : باشگاه کاله مازندران ، یکی از باشگاههای باثبات در سطح کشور در برخورداری از امکانات به روز در راستای شناسایی استعدادی بسکتبال منطقه بوده و بسیار فراتر از انتظار هم کار کرده است.
وی اضافه کرد : این باشگاه با امکاناتی که به عنوان یک مجموعه خصوصی در اختیار دارد ، توانسته نظر سرمربی تیم ملی جوانان را جلب کند و اردوی تیم ملی در سال جاری برای دومین بار در بابل و در مجموعه کاله درحال برگزاری است.
مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران به میزبانی هیات بسکتبال مازندران از روز دوشنبه این هفته در خانه بسکتبال باشگاه کاله مازندران در شهرستان بابل آغاز شد و تا عصر فردا جمعه ادامه دارد.
در این مرحله از اردو ، 22 بازیکن منتخب کشور حضور دارند و زیر نظر خلیلی و ' نناد ترونیک ' کادر فنی تیم ملی جوانان تمرین می کنند.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با هدف پشتوانه سازی برای مسابقات جهانی سال 2020 اردوهای آماده سازی برگزار می کند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.