محمد سهراب بیگ روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: نازنین رحمانی ورزشکار کرمانشاهی است که در اردوی تیم ملی روئینگ بانوان ایران حضور یافته است.
وی ادامه داد: این اردو از روز هفتم فروردین در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه پیدا می کند.
سهراب بیگ افزود: در این اردو هفت ورزشکار از 4 استان کشور حضور دارند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افشین فرزام و بهناز مرادخانی مربیان تیم ملی روئینگ بانوان ایران هستند که بر کار ملی پوشان نظارت می کنند.
وی گفت: تیم ملی روئینگ بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کند.

** ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان دعوت شد
رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از دعوت ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان خبر داد و گفت: مژگان خدادادی ورزشکار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران دعوت شده است.
بهمن صیادشیرکش اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران از روز شنبه 11 فروردین آغاز و تا روز سه شنبه 14 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در این اردو، هفت ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور دارند از فرانک طیاری به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان یاد کرد.
صیادشیرکش گفت: تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا که از 9 تا 11 اردیبهشت برگزار می شود، آماده می کند.
در استان کرمانشاه بیش از 6 هزار نفر زیر نظر هیات قایقرانی و 2هزار و 500 نفر زیر نظر هیات بسکتبال استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.