مدیر روابط عمومی این هیات روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : تمامی رسانه هایی که در زمینه ورزش فوتبال متقاضی برای پوشش خبری و تصویری مسابقات لیگ های مختلف کشور هستند ، می توانند مدارک لازم را جهت صدور کارت شناسائی مخصوص سازمان لیگ به واحد روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ارائه دهند.
مهدی رضی افزود : همانند سال گذشته ، خبرنگاران ، عکاسان فعال ‏در رسانه‌های جمعی مازندران می توانند با تائیدیه هیات فوتبال کارت شناسائی مخصوص سازمان لیگ را داشته باشند تا در مسابقات دیگری به غیر از مازندران با مشکل مواجه نشوند.
وی ادامه داد : مازندران در لیگ های مختلف فوتبال ، لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی باشگاههای کشور دارای نماینده است و از این رو با توجه به مشکلاتی که در سال های گذشته خبرنگاران همراه تیم های مازندرانی در دیدارهای بیرون از استان داشتند ، هیات تصمیم گرفت تا تمامی فوتبال نویسان کارت مخصوص سازمان لیگ را داشته باشند.
رضی مدارک مورد نیاز برای صدور کارت مخصوص سازمان لیگ فوتبال کشور را هم معرفی‌نامه معتبر از رسانه‌ها با مهر و امضا مقام مسئول ، کپی ‏کارت ‏ملی و یک قطعه عکس پرسنلی جدید سه در چهار تمام رخ با زمینه سفید اعلام کرد.
وی گفت که متقاضیان باید این مدارک را حداکثر تا تاریخ دهم اردیبهشت ماه به روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ارائه کنند.
رضی گفت : خبرنگاران ، عکاسان و تصویربرداران ورزشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تماس بگیرند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.