به گزارش خبرانلاین  مازندران؛ «سلیمان عبدالهی» در مراسم افتتاحیه این طرح در دبیرستان پسرانه شاهد، اظهار داشت: هدف از این طرح تأمین محیط امن وفضای مناسب برای دانش آموزان با ایجاد بستر لازم جهت بهره برداری مطلوب از فراغت ایام نوروز و ایجاد انگیزه مطالعه دانش آموزان تحت تأثیر محیط است.

وی افزود: در صورت تمایل دانش‌آموزان پایه سوم و چهارم و حتی دانش آموزان پشت کنکوری سال گذشته با مشارکت اولیا می‌توانند برای مطالعه از فضای ایجاد شده در مدارس استفاده کنند.

عبدالهی با اشاره به اینکه طول دوره مطالعاتی از 26 اسفند تا ۱2 فروردین ماه در 7پایگاه شهرستان چالوس در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: اقامت شبانه در ایام اردوی مطالعاتی داخل مدارس مجاز نیست.

وی تصریح کرد: مشاور جهت راهنمای لازم به دانش آموزان، تهیه منابع کمک درسی مورد نیاز، دعوت از دبیران با تجربه جهت رفع اشکال در دروس رشته های مختلف و برنامه ریزی جهت ایجاد انگیزه مطالعه در دانش آموزان از اقدامات صورت گرفته در این پایگاه ها است.

شایان ذکر است این طرح مطالعاتی از ساعت 8 صبح تا 8شب با پذیرایی صبحانه، نهار وعصرانه با حضور دبیران توانمند جهت رفع اشکال و پرسش های دانش آموزان خدمات دهی می کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 890895
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.