علی امیری یکشنبه شب پس از پیروزی بیرون از خانه تیم نساجی مازندران برابر برق جدید شیراز به خبرنگار ایرنا گفت : خیلی حرف ها در باره لیگ یک دارم ، اما در این مرحله در لفافه به همین اندک بسنده می کنم تا بلکه گوش شنوایی پیدا شود و مسئولان به خود بیایند.
وی افزود : بار دیگر هشدار می دهم که این نوع بی اخلاقی ها متاسفانه در سال های اخیر و بخصوص در هفته های پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور و زمانی که سرنوشت تیم های صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به لیگ دسته دوم مشخص می شود ، بشدت این لیگ را تهدید می کند و اگر لازم باشد بموقع اسم هم خواهم آورد.
مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت : متاسفانه مدیران برخی تیم ها که نتوانستند به وعده های داده شده به بازیکنانشان عمل کنند ، در اقدامی غیراخلاقی این روزها برای شکست نساجی مازندران ، برای رقیبان ما پاداش نقدی می گذارند.
امیری افزود : البته بحث اصلی من پاداش گذاشتن برای برد نیست ، بلکه این است که همین تیم ها که برای شکست نساجی پول خرج می کنند ، برای رقیبان خودشان و شکست آنها دست به چه کارها و ولخرجی هائی می زنند.
وی ادامه داد : خطر اصلی اینجاست که از فوتبال به عنوان یک بازی جوانمردانه یاد می کنند ، اما در مقابل به جای تمرکز روی تیم و بازیکنان خودشان ، بازی را به بیرون از مستطیل سبز برده و رقابت را ناجوانمردانه کرده اند.
** پیروزی باارزش بعد از 18 هفته
مدیرعامل نساجی مازندران از پیروزی تیمش در بازی بیرون از خانه برابر تیم برق جدید شیراز ابراز خوشحالی کرد وگفت : تیم ما که بعد از هفته نهم موفق به شکست میزبان خود مس کرمان شده بود ، در بازی های بیرون از خانه پیروزی نداشته و خوشحالیم که بعد از 18 هفته توانستیم بیرون از قائمشهر هم تیم حریف را شکست بدهیم.
تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در شیراز با نتیجه یک بر صفر تیم برق جدید این شهر را شکست داد و دومین پیروزی متوالی خود را با هدایت ' جواد نکونام ' جشن گرفت.
نساجی مازندران با کسب 3 امتیاز هفته بیست و هفتم با 47 امتیاز و قرار گرفتن درمکان پنجم جدول، همچنان در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی ماند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.