به گزارش ایرنا اسماعیل اسماعیلی که به تازگی به تیم برق جدید شیراز پیوسته است، عصر یکشنبه پس از بازی با تیم ملوان بندر انزلی، به خبرنگاران اظهار داشت: با رفتن چندین بازیکن مطرح و تاثیر گذار در تیم، نیاز به زمان داریم تا تیم روند گذشته خود را پیدا کند اگر چه به دنبال سازندگی هم هستیم و تیم کاملا جوان شده است.
وی اضافه کرد: به آینده تیم برق جدید شیراز خوشبین هستم و در ادامه مسابقات می توانیم همچنان مدعی باشیم.
اسماعیلی در مورد دیدار امروز (یکشنبه) گفت: این دیدار به دلیل تعویض تور دروازه ها با 20 دقیقه تاخیر آغاز و همین امر موجب شد تا بازیکنان از نظر روحی دچار اُفت شوند در حالیکه باید چند ساعت پیش از شروع بازی مبادرت به انجام این کار می کردند.
او گفت: از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز راضی نیستم و باید بازی ها در ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز برگزار شود.
سرمربی تیم برق جدید شیراز در باره قضاوت داور بازی هم بیان کرد: باید از داوران با تجربه استفاده شود چرا که داور این بازی نتوانست خوب مدیریت کند از این رو فدراسیون فوتبال باید به فکر تیم های دسته اول که بازی های بسیار دشواری دارند، باشد.
دیدار تیم های برق جدید شیراز و ملوان بندر انزلی، عصر یکشنبه در هفته هجدهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
تیم ملوان بندر انزلی هم اینک در جدول رده بندی با 26 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و تیم برق جدید شیراز هم با 31 امتیاز چهارم است.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در مسابقات فوتبال لیگ برتر در سال 97 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.