به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته بیست وپنجم این مسابقات با برگزاری 9 مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود، که دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و بادران تهران ازساعت14:15 دقیقه روزیکشنبه درورزشکاه شهدای هفت تیربابل برگزار می شود.
دو تیم درشرایطی در این هفته در بابل به مصاف هم می روند که تیم خونه به خونه با 45 وبادران با 44 امتیاز به ترتیب در رده دوم وسوم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند و از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می آیند.
با توجه به موقعیت تیم نفت مسجدسلیمان با 49 امتیاز در صدرجدول رده بندی این مسابقات ونیز بازی حساس این تیم درهفته بیست وپنجم در زمین تیم ملوان انزلی ، فاتحان هر دومسابقه بابل وانزلی ، به طور حتم فاصله خود را با رقبا کم خواهند کرد.
** روزهای خوش خونه به خونه با اسکوچیچ
تیم خونه به خونه مازندران روزهای خوبی را با ' ایگوراسکوچیچ' سرمربی کروات خود درحال گذران در رقابتهای لیگ دسته یک است ودر 6 هفته ای که مربی کروات ها در کنار بابلی ها بوده، آنها بهترین عملکرد را در لیگ داشتند.
کسب 5 پیروزی برابر تیم های نفت مسجدسلیمان صدرجدولی، نساجی دردربی مازنی ها، مس کرمان، صبای قم، ایران جوان بوشهر وتساوی بیرون از خانه برابر فجرسپاسی شیراز همه چیز را به کام اسکوچیچ، تیم خونه به خونه وهواداران پرشور این تیم شیرین کرده است.
حضور پرتعداد تماشاچیان بابلی به واسطه کسب نتایج درخور تحسین تیم خونه به خونه در بازی های خانگی این تیم و بازی های روبه جلو وتیمی که کارشناسان واهالی فوتبال را از زمان حضور مربی با دانش کروات ها راضی کرده، می توان به آینده رو به جلو خونه به خونه وکسب پیروزی دربازی حساس روز یکشنبه امیدوار شد.
** دورهمی انگیزشی مالک خونه به خونه با کادرفنی وبازیکنان
درهمین حال و در آستانه دیدار حساس خونه به خونه مقابل بادران، نشست صمیمی بین مالک و تمامی عوامل تیم خونه به خونه برگزار شد.
نشستی که بابت پیروزهای اخیر تیم خونه به خونه و همچنین به مناسبت سالگرد تولد تعدادی از بازیکنان تیم با حضور قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه، جواد حسن زاده قائم‌ مقام باشگاه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم و همچنین اعضای کادر فنی، مربیان، بازیکنان و عوامل تیم خونه به خونه برگزار شد.
مالک باشگاه خونه به خونه مازندران، از دراگان اسکوچیچ و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بابت پیروزی های هفته های اخیرتیمش تشکر کرد وگفت: پیروزی های اخیر باعث شد تا اکنون در رده دوم جدول قراربگیریم و مهمتر ازهمه اینها و خوشحالی من از این است که این پیروزی با رمز یا زهرا (س) به دست آمد.
قاسم حسن زاده افزود: نتایج تیم خونه به خونه تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده ، به هر شهری که می روم از تیم خونه به خونه می گویند و با نتایجی که شما به دست آورده اید مردم روی شما حساب باز کرده اند و عنوان می کنند این تیم شخصیت صعود به لیگ برتر را دارد.
وی ادامه داد: در طول بازی های این فصل حمایت خوبی را از هواداران شاهد بودیم و به پاس این حمایت ها تصمیم گرفتیم تمام بلیط این دیدار را خریداری کنیم تا هواداران عزیز به صورت رایگان در ورزشگاه حضور یابند، ان شاالله روز یکشنبه با تلاش شما بازیکنان و حمایت این هواداران روز خوبی را برای فوتبال مازندران و بابل رقم خواهیم زد.
** بازی سختی پیش رو داریم
سرمربی تیم خونه به خونه هم درآستانه بازی حساس تیمش برابر بادران تهران گفت، که بازی سختی را درپیش رو داریم و به خوبی از اهمیت وکسب پیروزی دراین دیدار اطلاع دارم.
دراگان اسکوچیچ افزود: جا دارد که من از بازیکنانم بابت نتایج خوب چند هفته گذشته تشکر کنم، آن ها مردانه جنگیدند و سزاوار تشکر وتمجید من ومجموعه باشگاه هستند.
اسکوچیچ ادامه داد: به طور حتم در بازی مهم روز یکشنبه برای پیروزی و باقی ماندن درکورس می جنگیم، ما کاری به جدول نداریم، باید برای پیروزی به مصاف حریف برویم و این برنامه ما هست که بازی به بازی پیش برویم.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در عین حال از حضور و حمایت پرشور تماشاگران بابلی از تیمش در بازی های خانگی تشکر کرد و گفت: امیدوارم که آنان در بازی مهم فردا برابر بادران وبازیهای آینده هم از تیم ما حمایت داشته باشند.
** همه چیز مساوی
بادران در بازی رفت که 18 مهرماه درتهران میزبان تیم خونه به خونه که هدایت این تیم درآن بازی برعهده ' جواد نکونام بوده' با تساوی بدون گل متوقف شد وحالا در شرایطی که 2 تیم از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند، مقابل هم قرار می گیرند.
شاگردان ' محمد ربیعی ' در بادران تهران برخلاف خونه به خونه هفته های گذشته را پرافت وخیز پشت سرگذاشتند واین وضعیت ، جدال 2 تیم و حتی پیش بینی های پیروزی ویا تقسیم امتیاز از سوی هر دو تیم را پیش از سوت پایان مسابقه تا عصریکشنبه سخت کرده است.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.