به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،این اولین بار است که یکی از مدیران ارشد صدا و سیمای مازندران برای تماشای کامل یک اجرای نمایشی در سالن اجرا حضور می یابد.

افشین رشیدی کارگردان نمایش ضمن خیرمقدم به مدیریت صدا وسیما گفت: نوع مواجه و برخورد مدیرکل صدا وسیما با نخبگان فرهنگ و هنر بسیار محترمانه وکارشناسانه است.

افشین رشیدی در ادامه گفت : کمتر کسی است که از نقش رسانه ملی در توسعه و اطلاع رسانی رویدادهای فرهنگی و هنری بی اطلاع باشد وامروز این نقش به خوبی اجرا می شود.

دبیر سومین جشنواره تئاتر کمدی دیالوگ خطاب به مقدسی افزود: وقت آن رسیده که جنابعالی به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مدیریت حوزه هنری مازندران و با بهره مندی از تخصص مدیریتی مجموعه شبکه تبرستان کارگروهی را برای سال ۹۷ تعیین کنید تا این کارگروه بطور اختصاصی پیرامون موضوعات فرهنگی هنری به ویژه در بخش تولید تله تئاتر یا ویژه برنامه های نقدوبررسی رویدادهای فرهنگی و هنری اقدام به برنامه ریزی محتوایی کند.

رشیدی افزود: امید است سایر مدیران کل به ویژه مدیران بخش های مرتبط با فرهنگ و هنر و مقامات ارشد سیاسی اجتماعی استان این اقدام را به عنوان الگو در نظر بگیرند و با حضور در مجامعی که به توسعه فرهنگ و هنر همت می گمارند ضمن تشویق و تقدیر از هنرمندان موجب فراهم شدن امکانات بیشتر معنوی و مادی برای اهالی فرهنگ و هنر شوند.

نمایش اسب های پشت پنجره از چهارم لغایت چهاردهم اسفند ماه روی صحنه رفت و بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته مورد استقبال مردم به ویژه اهالی تئاتر و سایر هنرمندان رشته های ادبی و تجسمی قرار گرفته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 878671
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.