رئیس هیات کشتی بهشهر از حضور ۴ تیم خارجی در پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، رئیس هیات کشتی بهشهر در نشست خبری از حضور ۴ تیم خارجی از کشورهای روسیه، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان در پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر خبر داد.

شهرام‌جعفری گفت:پانزدهمین دوره مسابقات جام شهید هاشمی نژاد با حضور ۲۵۰ کشتی گیر در ۱۴ تیم‌داخلی، ۴ تیم خارجی و یک تیم از بهشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد:کشتی گیران در ده وزن  و در روزهای دهم و یازدهم اسفند باهم رقابت می کنند.

رئیس هیات کشتی بهشهر گفت: مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد  جایگاهی مهم و ویژه در کشتی کشور دارد و امروز به یک برند در کشور تبدیل شد.

شهرام‌جعفری افزود: بسیاری از کشتی گیران مطرح که مدعی پیراهن تیم‌ ملی در رده بزرگسالان هستند در این‌مسابقات شرکت داشتند مانند ایمان صادقی، احسانپور، فرزاد عموزاد، سید احمد‌محمدی، عزت اکبری، یزدانی و کامران قاسمپور.

وی ادامه داد: این‌مسابقات در رده جوانان برگزار می شود ؛ جوانان انگیزه دارند و به دنبال موقعیت و فرصتی هستند تا خودشان را نشان‌دهند با توجه به اینکه مسابقات این سطح در کشور کم است  مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد بهترین فرصت برای جوانان است.

رئیس هیات کشتی بهشهر گفت: برای نخستین بار حداقل استانداردهای جهانی در برگزاری این‌مسابقات رعایت می شود.

جعفری افزود: برگزاری این مسابقات براساس دلار ۴هزار تومن و حضور ۵ تیم خارجی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برآورد هزینه شد که نسبت به مسابقات مشابه یک چهارم هزینه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.