فرماندار شهرستان نوشهر گفت: باید زیرساخت های گردشگری در نوشهر به درستی ایجاد شود و از وجود سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در این بخش استفاده کنیم.

عبدالصمد صفرنژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در نوشهر، با اشاره به پتانسیل های موجود گردشگری در شهرستان نوشهر اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در اولویت برنامه های دولت قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر گفت: نگاه ویژه استاندار مازندران به جذب گردشگر در این استان و برنامه های دولت در شهرستان نوشهر، توجه ویژه مسئولین مرتبط امر را می طلبد.

صفرنژاد افزود: مسئولین ذیربط باید برای دریاگردی نوشهر برنامه ریزی دقیقی ارائه دهند و بر جذب سرمایه گذاران بخش گردشگری اهتمام ورزند.

فرماندار نوشهر بیان کرد: استفاده از ظرفیت دریا یکی از مهم ترین راه‌های جذب گردشگر و اشتغالزایی در شهرستان نوشهر محسوب می شود که متاسفانه به این امر توجه کافی نشده است.

وی ادامه داد: برای اشتغالزایی و رفع ریشه ای مشکلات مردم در شهرستان نوشهر باید بیش از پیش فعالیت صورت گیرد و در این کار گرایش سیاسی معنایی ندارد.

عبدالصمد صفرنژاد در پایان خاطرنشان کرد: فرماندار مسئول تمامی جناح ها و جریان های سیاسی شهرستان است و باید همه گروه های سیاسی برای پیشرفت شهرستان نوشهر در کنار یکدیگر قرار گیرند. پاسخ صحیح به ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و رضایت آنان، نمره مثبت یک مدیر در شهرستان است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.