به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی عصر یک شنبه در جشن پاسداشت و سفر تاریخی آیت الله نظری به پاریس ( نوفل لوشاتو ) که در مسجد جامع زیراب برگزار شد ، افزود : شهرستان سوادکوه ظرفیت های زیادی دارد که با حل و فصل مشکلات می توان جلوی موانع برای ایجاد اشتغال جوانان را گرفت .
وی با بیان اینکه صنایع وابسته معدنی در شهرستان سوادکوه می تواند بخشی از ظرفیت البرز مرکزی را فعال کند ، افزود : در صنعت دام هم می توان از ظرفیت افرادی که از توان مالی بالایی برخوردار هستند برای توسعه ظرفیت این شهرستان استفاده کرد .
استاندار مازندران با اشاره به اینکه جمعیت روستاها برای ما دارای ارزش فراوانی است ، افزود : برای جلوگیری از مهاجرت جوانان از روستا به شهر از فرمانداران خواسته ایم تا جوانانی که دارای سبک و تولیدی هستند معرفی تا از تسهیلات ارزان قیمت برخوردار شوند.
اسلامی با تاکید به فرمانداران گفت که این تسهیلات ارزان قیمت را دولت برای ایجاد اشتغال جوانان در روستاها ایجاد کرده که آنان با ایجاد شغل حتی می توانند کارآفرینی کنند.
وی همچنین بیمه عشایری و روستائی را فرصتی طلائی برای روستائیان اعلام کرد و افزود : روستائیان با برخوردار شدن از این بیمه تنها پنج درصد از حق بیمه خود را پرداخت می کنند .
استاندار مازندران با بیان اینکه با ظرفیت های موجود در این شهرستان باید بتوانیم با بیکاری مقابله کنیم ، گفت: فرصت استخدام برای افراد وجود ندارد بلکه باید از ظرفیت های کارآفرینی برای ایجاد اشتغال جوانان استفاده کرد.
اسلامی با اشاره به اینکه بنا است تا از ظرفیت راه آهن برای قطار بوم گردی در استان مازندران نهایت استفاده را ببریم ، افزود : قطار بوم گردی در جذب گردشگر موثر خواهد بود که با مدیریت درست می توان در این زمینه درآمدزایی و اشتغال فراهم کرد.
** انقلاب باعث بیداری مردم شده است
اسلامی در بحث دیگر از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیداری مردم بوده است ، گفت که پیروزی انقلاب باعث شد تا مردم به ندای امام راحل لبیک بگویند.
وی با بیان اینکه امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم ، افزود : دشمن طی این سال ها با تمام نقشه ها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ذره ایی از خاک ایران را به تسلط خود در اورند اما تمام اقدامات آنان توسط مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح در نطفه خفه شده است .
استاندار مازندران با بیان اینکه طی این سال ها استکبار جهانی هیچ گاه از توطئه های خود دست بر نداشته است ، گفت که بنابراین تکلیف همه ما آن است تا نسبت به نقشه های دشمن خود آگاه باشیم و و در جهت پیشرفت کشور گام برداریم .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.