به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به وطن در فرودگاه ساری با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس استان، با بیان این که همواره باید بخاطر این که سعادت زندگی در عصر امام خمینی (ره) را داشته ایم، افتخار کنیم، گفت: بفرموده امام راحل، انقلاب اسلامی، انفجار نور بود. حضرت امام ما را از ظلمات به نور هدایت نمود.

استاندار با اشاره به این که امام راحل، همواره انقلاب اسلامی را در دو کلمه ی کلمه الله و وحدت کلمه بیان می فرمودند، افزود: هرگاه و در هر صحنه ای از صحنه های پر فراز و نشیب انقلاب به کلمه الله توسل و وحدت کلمه داشتیم پیروز شدیم و در برابر انواع نیرنگ ها و توطئه های استکبار مقاومت کردیم و فاتح و سربلند درآمدیم و امروز در یک تراز با اقتدار جهانی قرار داریم.

مقام عالی دولت در استان، با بیان این که نباید این اقتدار و جایگاه بدست آمده را کم ارزش تلقی کنیم، یاد آور شد: امروز بسیاری از کشورهای دارای قدرت اقتصادی هستند که شان و جایگاهی در معادلات منطقه ای و بین المللی ندارند و هیچ گوشیی، بدهکار سخنان آنان نیست.

اسلامی با اشاره به این که تنها کشوری هستیم که که استکبار نمی تواند رایش را به ما دیکته کند و به استقلال رسیدیم و وابسته به هیچ قدرتی نیستیم، تصریح نمود: همه باید عزت و استقلال که هدیه بزرگ انقلاب است را قدر بدانند.

وی با بیان این که آن چه که دشمن می خواهد به ما دیکته کند نتوانستن، یاس و ناامیدی است و آن چه انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان می آورد امید و باور است، خاطر نشان ساخت: تلاش برای دست یابی به پیشرفت در راستای ارتقا تراز انقلاب اسلامی تکلیف همه ماست و باید در این دوره هوشیارتر، جهادی تر و انقلابی تر در راستای اهداف انقلاب و مصون سازی کشور بویژه در حوزه اقتصادی گام برداریم تا شاهد رونق بیشتر و تقویت فضای کسب و کار و معیشت مردم باشیم.

استاندار با اعلام این که 794 پروژه با اعتباری بالغ بر 801 میلیارد تومان در استان طی دهه فجر افتتاح می شود، افزود: از مجموع پروژه هایی که در دهه فجر امسال افتتاح می شود 39پروژه با اعتباری بالغ بر 394 میلیارد تومان در حوزه طرح های تولیدی و اشتغالزا برای 1770 نفر و 755 پروژه با اعتباری بالغ بر 407 میلیارد تومان در حوزه طرحها و پروژه های عمران شهری و روستایی می باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 852290
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.