به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین، حجت الاسلام رضا کربلایی محمدی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تقارن آن با روز معلم در جمع نیروهای این لشگر افزود: اگر عنوانی زیباتر از از نام معلم بود، خداوند آن را برای خود انتخاب می کرد تا جایی که وقتی انسان را خلق کرد خود را معلم قلمداد کرد.
این مسئول با اشاره به سوره الرحمان در قران، یادآور شد: از مقام معلم همین قدر بس که خداوند در این سوره خود را به عنوان معلم معرفی می کند.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین هدف دشمن حذف فیزیکی یاران انقلاب بود،گفت: دشمنان ما با به شهادت رساندن اساتیدی نظیر شهید آیت الله مطهری سعی در نابودی تفکرات و مشی انقلابی داشتند تا چراغ پرسوی انقلاب را به خاموشی بکشند که در این راه با هوشیاری مردم ناکام باقی ماندند.
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین در ادامه به سخنان امام راحل خطاب به معلمان اشاره کرد و افزود: ایشان همواره به معلمان خاطرنشان می کرد که شما انسان های ساده ای نیستید بلکه انسان هایی هستید که با پرورش جوانان صالح، جامعه را می پرورانید.
در ادامه این مراسم، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین با اشاره به مقام والای شهید مطهری، گفت: علم و عمل این شهید با دینداری گره خورده بود.
امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی اضافه کرد: هنر یک معلم آنقدر با ارزش است که می تواند یک انسان را به راه راست هدایت کرده و او را از گناه و معصیت باز دارد.
وی ادامه داد: معلمی یک ذوق و هنر تعالی است و زمانی جایگاه خود را پیدا می کند که انسان بتواند شان خداوند و پیامبران را در خود نهادینه کند.
در پایان این مراسم از معلمان نمونه قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با اهدا لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.