حق الله کثیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : حدود 24 میلیارد تومان برای بهره برداری از این طرح ها هزینه شده است .
وی با گرامیداشت دهه فجر ، افزایش ظرفیت تولید توزیع برق پست 63 کیلو ولت دانیال ، ایستگاه تقلیل فشار گاز ، پروژه پرورش ماهی قفس ، روکش آسفالت کلاردشت عباس آباد ، سالن ورزشی را از جمله طرح های قابل افتتاح در شهر ستان معرفی کرد.
فرماندار عباس آباد گفت که دهه فجر فرصت مناسبی برای تببین علت پیروزی و دستاوردهای انقلاب ، نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است .
کثیری افزود : امروز رویکرد دولت تدبیر و امید بهره گیری از همه ظرفیت ها ، بهبود فضای کسب و کار و کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی با اشاره به طرح های اشتغالزایی در این شهرستان گفت : به عنوان نمونه سهم شهرستان عباس آباد در حوزه اشتغال 930 نفر بود که با اجرای طرح های دولت و ارائه تسهیلات زمینه اشتغال برای تعداد 674 نفر فراهم شده است.
فرماندار عباس اباد افزود : در پی چنین اقداماتی نرخ بیکاری که در ابتدای سال گذشته حدود 15 درصد بود اکنون به زیر 10 درصد رسیده است.
وی از رسانه های به عنوان پل ارتباطی میان مسئولان و مردم یاد کرد و گفت این ایام دستاوردهای دولت را بهترین شکل انعکاس دهند.
عباس آباد دستکم 50 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار : مهراب زکی پورکینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.