به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد این شهید و همه شهدای انقلاب و اسلام گفت: ولایتمداری و ادامه راه شهدا از مهمترین وظایفی است که در این برهه از زمان بر عهده داریم.
سردار محمدحسین بابایی افزود: شهدای ما با الگوبرداری از سید و سالار شهیدان در این راه گام نهادند و برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم همواره آماده و پا به میدان هستند.
وی اظهار کرد: درخت انقلاب ما اکنون در اقصی نقاط دنیا با خون شهدا ، اشک خانواده ها و همرزمان شهدا، آبیاری شد و باید ادامه دهنده راستینی برای این خط سرخ شهادت شهدا باشیم.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تمام تلاش دشمن در طول 39 سال انقلاب، ضربه زدن به انقلاب و اسلام بود ، خاطر نشان کرد: در طول این مدت دشمن لحظه ای آرام ننشست و با توطئه، ترور، جنگ و نا آرامی های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب وارد شد که به لطف خدا و امداد غیبی همه این توطئه ها نابود شد.
سردار بابایی گفت: امروز شهدای ما پیام مظلومیت جهان را با استفاده از اندیشه انقلاب، پیام اهل بیت(ع) و سیره سیدالشهدا(ع) به جهان صادر کردند و امروز ایران اسلامی در اوج قوت و اقتدار است.
وی افزود: اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه از وظایف مهمی است که در همه دوران برعهده داشتیم و اکنون باید با حضور پررنگ تری مدافع رهبری و ولایت فقیه بوده و با عمل به وصایای شهدا در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم.
شهید 'محمد معافی' 30 دی ماه امسال، در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به مقام والای شهادت دست یافت.
شهید محمد معافی 31 ساله و اهل روستای برگه شهرستان میاندورود و ساکن نکا بود و از او یک فرزند پسر به نام ابوالفضل 8 ساله و یک دختر به نام حنانه 3 ساله به یادگار مانده است.
مراسم تشییع این شهید گرانقدر چهارشنبه چهارم بهمن ماه 1396 ساعت 9 صبح از مقابل سپاه نکا انجام و سپس با تشییع در شهرستان میاندرود به زادگاهش روستای ' برگه' این شهرستان منتقل و در گلزار شهدای این روستا خاکسپاری شد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.