مهدی صفایی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل ترافیکی جاده کندوان به دلیل عبور برخی از خودروها در مسیر مقابل در منطقه هزارچم رخ داده بود که پس از چند ساعت تلاش ماموران پلیس راه برطرف شد.
وی گفت : عبور خودروها در مسیر مقابل جاده کندوان به دلیل تاخیر زمان اجرای طرح یک طرفه شدن جاده کندوان رخ داده بود.
پلیس راه کشور این هفته طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه موتوری را در جاده کندوان از ساعت 15 تا 24 از کرج به سمت چالوس و بالعکس را از ساعت 18 تا 24 اعلام کرده بود.
این در حالی است که طرح محدودیت های ترافیکی در هفته گذشته این جاده از ساعت 14 الی 24 از کرج به سمت مرزن آباد و از ساعت 17 الی 24 اعمال می شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس و کلاردشت خاطر نشان کرد : در حال حاضر هیچگونه مشکل ترافیکی در جاده کندوان وجود ندارد و تردد خودروها به صورت روان و عادی در جریان است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس که در جاده کندوان حضور دارد ، در خصوص بارش برف در منطقه نیز گفت : برای رفع مشکل بارش برف نیز نیروهای این اداره سطح جاده را نمک پاشی کرده اند.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است و بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.