به گزارش خبرنگار ایرنا ، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در 2 سالن و در فضایی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و با 70 غرفه برپا شده است و در آن تجهیزات مرتبط با ساختمان ،رادیاتور ، کاغذ دیواری ، آسانسور ، ماشین آلات ، درب ضد سرقت ، پله برقی ، کفپوش و تجهیزات دیگر را به نمایش گذاشته است.
مدیر اجرایی نمایشگاه در حاشیه گشایش آن گفت که در این نمایشگاه 70 شرکت داخلی از استان های تهران ، مازندران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز ، گرگان ، قم حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
مصطفی کبود تبار افزود : 40 درصد از شرکت های حاضر در این نمایشگاه از مازندران و بقیه از سایر استان ها در این نمایشگاه حضور دارند .
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه نوآوری های جدید در صنعت ساختمان کشور اعلام کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران نیز برگزاری این نمایشگاه را در جهت معرفی مصالح ساختمانی استاندارد مهم تلقی کرد و گفت که برپایی این نمایشگاه باتوجه به پنج هزار نوع محصول در مصالح ساختمانی کشور ، می تواند مهم باشد.
سیف الله علی نیا با بیان اینکه در نظام مهندسی استان بر 3 محور تاکید داریم ، افزود : این تاکیدات بر حول محورهای کنترل و نظارت ، مقررات ملی و مصالح استاندارد است .
وی با اشاره به اینکه تاکید سازمان نظام مهندسی بازرسی مصالح ساختمانی است ، گفت : زیرا نقشی که مصالح بر روی کیفیت و طول ساختمان ایفا می کند ، کمتر از مهندس ناظر نیست.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران همچنین رقم گردش مالی در بخش ساختمانی در کشور را رقم تقریبی 50 میلیارد دلار در زمان رونق ساختمان اعلام کرد ، گفت : قطعا این گردش مالی نقش مهمی در راستای اشتغال زایی ایفا خواهد کرد.
علی نیا تاکید کرد : به گفته کارشناسان ، بعد از صنعت کشاورزی ، صنعت ساختمان بیشترین آمار را در حوزه اشتغال به خود اختصاص داده است .
** کمیت و کیفیت 2 مقوله مهم ساختمانی
شهردار قائمشهر در این بازدید کمیت و کیفیت را 2 مقوله مهم در امر مصالح ساختمانی اعلام کرد و گفت که مهندسین به این شاخص ها توجه ویژه ایی دارند.
بهمن معین پور از ترکیب 300 تا 350 مصالح متنوع ساختمانی در صنعت ساختمان خبر داد و افزود : مهندسین مصالح خود را از بهترین نوع و بالاترین کیفیت انتخاب کنند.
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان همه روزه تا 6 بهمن ماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدید علاقه مندان است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.