طی مراسمی از یک واحد نمونه ملی، 26 واحد تولید نمونه استانی و 9 مدیر کنترل کیفی ملی و استانی با حضور مسئولان کشوری و استانی در تبریز تجلیل شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی در این مراسم، با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد کشور در آذربایجان شرقی همواره در حال خدمت به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در کنار واحدهای تولیدی استان بوده است، اظهار کرد: امسال افتخار بزرگی که نصیب جامعه ی استاندارد کشور شده، طراحی پوستر سازمان بین المللی استاندارد توسط هنرمند ایرانی بوده است.


ساسان فرشی حق رو با اشاره به بحث انتخاب واحدهای نمونه استان، افزود: طبق شاخص های مشخص شده، پرونده های ارسالی واحدهای تولیدی توسط مدیران و کارشناسان اداره کل استاندارد استان بررسی شده  و به سازمان ملی استاندارد کشور ارسال می شود و برای انتخاب واحدهای نمونه استانی تصمیمات لازم گرفته می شود.


وی با بیان اینکه سال جاری یکی از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب شده ، افزود: شرکت صنایع قوطی تبریز به عنوان واحد نمونه ملی معرفی شده است.


مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی افزود: سازمان ملی استاندارد کشور به عنوان بازوی صنعت و هدایت گر واحدهای تولیدی تلقی می شود و امیدوارم از این پس نیز در خدمت صنعت گران خواهد بود.
 
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.