محمد‌علی شیرسوارگفت:تعدیل نیرو در شهرداری کار غیر کارشناسی بود

به گزارش  خبرگزاری ایلنا از قائمشهر ، سی‌و‌مین جلسه علنی شورای پنجم در قائم‌شهر بعد از ظهر امروز بدون حضور رئیس و خزانه‌دار مالی آن برگزار شد.محمد‌علی شیرسوار ،عضو شورای شهر قائمشهر در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه دلیل انتخاب شهردار بومی آگاهی از وضعیت موجود و ارتباط با مردم و جامعه بود گفت: تعدیل نیروها ، تنها پس از ۱۷ روز از آغاز کار شهردار جدید تصمیمی غیر کارشناسی و ایجاد کننده فضای گلایه در بین کارگران ، کارمندان دانست.

شیرسوار در ادامه  با بیان نارضایتی از اجرای پروژه آسفالت خیابان مهمانسرا گفت:پروژه آسفالت خیابان مهمانسرا به عنوان اولین عملکرد فنی شهرداری در دوره جدید  ناامید کننده است و انتظار می رود که زودتر به حد مطلوب خود برسد.

وی در پایان نطق پیش از دستور خود در سه پرسش خواستار پاسخ شهردار در مورد علت تعدیل نیروها ، برنامه شهرداری در خصوص بیمه تکمیلی تامین اجتماعی ، حقوق و مزایای کارکنان و کارمندان ، برنامه عملی در خصوص مدیریت مالی کارخانه نساجی و انجام پروژه آسفالت در خیابان مهمانسرا شد.

لازم به ذکر است پس از پایان سخنان شهردار  قائمشهر برخی از اعضا در موافقت و یا مخالفت پاسخ ایشان سخنانی را بیان نمودند که در نهایت محمدعلی شیرسوار از پاسخ شهردار قانع نشد و خواستار اجرایی شدن ماده ۷۸ و استیضاح شهردار شد .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.