به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : انقلاب اسلامی ایران به واسطه پیروی از قرآن و آموزه های دینی برتر از سایر انقلاب های جهان بوده و برای وقوع آن مبارزات بسیاری صورت گرفته که باید به تفصیل توسط رسانه ها شرح داده شود.
وی گفت : این انقلاب باشکوه دشمنی ها ، شرارات ها و فتنه های بسیاری به خود دیده و دشمنان همواره با تبلیغات دروغین سعی در تضعیف آن داشته اند که این تبلیغات مسموم در برخی از موارد بر روی شماری از جوانان تاثیر داشته است.
امام جمعه موقت ساری گفت : باید بپذیریم که بسیاری از جوانان کشورمان ، انقلاب اسلامی و رژیم گذشته را بدرستی نمی شناسند که در این حالت باید رسانه ها بویژه رسانه ملی را مقصر دانست.
او یاد آور شد : به جوانان بیاموزیم که انقلاب اسلامی چه نعمت بزرگی برای کشور و ملتمان بوده و نیز بگوییم که در رژیم گذشته اختیار میهن عزیزمان به دست بیگانگان بود و آنان بویژه آمریکایی ها اجازه هرگونه هتک حرمت را به هموطنان شریفمان داشتند.
وی ادامه داد : اعلب مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند و به رغم مشکلات معیشتی تابع ولایت فقیه و پاسدار ارزش های دینی هستند.
قاسمی گفت : اعتراض به مشکلات حق طبیعی مردم است و مانیز همصدا با آنان شعار ' مرگ بر گرانی '، ' مرگ بر اختلاس '
و ' مرگ بر ارتشاء ' را سر می دهیم اما دشمنان نظام الهی از این مشکلات سو استفاده کرده و با شعار های سخیف و نابجا به مقدسات و ارزش هایمان اهانت می کنند.
امام جمعه موقت ساری همچنین با اشاره به اینکه سیره پیامبر ، ائمه و اهل بیت (ع) باید بزرگترین الگو برای مردم باشد ، نامگذاری میلاد حضرت زینب را تحت عنوان ' روز پرستار ' از دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و از مسئولان خواست تا مشکلات این قشر زحمت کش را حل کنند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.