عباسعلی نجفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تعداد ساخت و ساز غیر مجاز در مدت 2 ماه اخیر توسط اکیپ های راهداری مازندران شناسایی شدند .
وی برخورد با این نوع ساخت و سازها را نیازمند اخذ حکم دستگاه قضایی دانست و ادامه داد : برای این منظور پس از دریافت حکم قضایی با سازندگان این نوع واحدهای تجاری و مسکونی برخورد و جلوی ساخت و ساز آنها گرفته شد .
معاون راهداری مازندران اکثر افرادی را که به این نوع ساخت و ساز دست می زنند را افراد بومی همان منطقه نام برد ، گفت : این افراد با توجه به آشنایی به مناطق ، فضایی که دسترسی و شناسایی آنها توسط اکیپ های راهداری با مشکل مواجه باشد را انتخاب می کنند .
*** پنجشنبه ها و جمعه ها بازار پر رونق ساخت وسازهای غیر مجاز
وی افزود : اواخر هفته بیشترین ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه جاده های مازندران انجام می شود که در اصطلاح راهداری از این نوع ساخت و سازها با عنوان 'ساخت و سازهای پنجشنبه و جمعه' نام می برند .
نجفی با تاکید بر گسترده شدن این نوع ساخت و سازهای غیر مجاز در تمامی شهرستان ها گفت : برخلاف گذشته که این نوع ساخت و سازها در مناطق غربی استان بیشتر رواج است امروزه این روند گسترده و در تمامی مناطق دیده می شود .
وی گفت : حضور حداقل یک اکیپ راهداری در هر شهرستان ، اقدام ضربتی برای مقابله با این نوع ساخت و سازهای غیر مجاز است .
به گفته معاون راهداری مازندران برخورد ریشه ای با این نوع تخلف نیازمند همراهی و مساعدت های بیشتر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است تا بطور کامل ریشه کن شود .
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد .
با توجه به حضور مسافران زیاد در مازندران ، افرادی با ساخت آلونک هایی به عنوان مراکز ارائه دهنده خدمات به مسافران حریم راههای استان را تصرف می کنند در حالیکه این افراد فاقد هر گونه مجوز برای انجام این کار هستند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.