به گزارش خبرنگار ایرنا ، پلیس راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر چهارشنبه بیستم دی آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه 23 دی در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است .
بر این اساس ، تردد هر نوع موتور سیکلتی به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان ، هراز ، فیروزکوه ممنوع خواهد بود .
**محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
**محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .
- براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 از امروز چهارشنبه تا جمعه 22 دی ممنوع است .
** محور فیروزکوه
- رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است .
** وضعیت جوی پایان هفته در مازندران
بر اساس اعلام هواشناسی مازندران برای روز چهارشنبه آسمان محور های مواصلاتی مازندران ابری همراه با رگبار باران و وزش باد خواهد بود
دمای هوا هم در این مدت حدود پنج درجه کاهش می یابد و در محور های کوهستانی دمای هوا به زیر صفر می رسد .
همچنین هواشناسی مازندران با اعلام صاف بودن آسمان استان برای روز پنجشنبه و جمعه اعلام کرد که از جمعه شب مردم مازندران به تدریج افزایش ابر ، بارش های پراکنده ، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود .
علاوه بر این ، می توانید برای آگاهی از آخرین اخبار مازندران و کشور ، در کانال تلگرام ایرنا ساری به آدرس زیر عضو شوید :
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.