به گزارش خبرنگار ایرنا ، هراز ، کندوان ، سوادکوه سه محور اصلی و کوهستانی مازندران منتهی به پایتخت است که در تعطیلات پایان هفته پر تردد می شوند.
بر اساس اعلام پلیس راه مازندران ، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 8 صبح فردا چهارشنبه آغاز می شود و تا 6صبح شنبه 25 آذر در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است .
بر این اساس تردد هرنوع موتور سیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است .
** محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
** محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- بر اساس اعلام پلیس راه ، تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روز چهارشنبه تا جمعه ممنوع است .
** محور فیروزکوه
- رفت و آمد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است .
همچنین بر اساس اعلام هواشناسی مازندران در سه روز آینده آسمان محور های مواصلاتی استان نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش های پراکنده است .
همچنین در محور های کوهستانی بارش برف و باران پیش بینی می شود و داشتن لوازم زمستانی مانند غذا ، زنجیر چرخ و باک پر بنزین الزامی است .
علاوه بر این از امروز تا شنبه مردم مازندران کاهش نا سه تا پنج درجه ای دمای هوا را تجربه خواهند کرد .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.