به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ، جلسه شورای اداری شهرداری مرکز استان با حضور شهردار ، معاونان ، شهرداران مناطق سه گانه ، مدیران عامل سازمان های تابعه و مسئولان واحدهای مختلف در آزمایشگاه فنی مکانیک خاک شهرداری ساری برگزار گردید.

در این جلسه مهدی عبوری شهردار ساری ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و نیز بحق دانستن مطالبات اقتصادی مردم اظهار داشت: در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری نموده است ، مدیریت شهری برای تحقق فرمایش معظم له اقدامات موثری را انجام داده است.

در ادامه عبوری آزمایشگاه فنی مکانیک خاک شهرداری را در کشور برتر دانست و گفت: باید از ظرفیت و امکانات این آزمایشگاه در راستای ایجاد درآمد پایدار بهره برداری نمود و مدیریت شهری در این زمینه حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

شهردار ساری اجرای هر پروژه عمرانی را با نگاه ویژه به ایجاد اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: با بهره برداری از فاز دوم بوستان ملل برای 5000 نفر از جوانان ساروی اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات بحق شهروندان ساروی افزود: تلاش مجموعه شهرداری ساری برای ایجاد توسعه پایدار مرکز استان و ایجاد اشتغال برای جوانان بوده و مدیریت شهری با نیازسنجی مطالبات بحق شهروندان اقدامات لازم را برای پیگیری و اجرایی نمودن مطالبات آنان انجام خواهد داد.

این مسئول تامین منابع مالی مناسب برای اجرای پروژه ها را از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری های معاونت اداری مالی اداری ، شهرداری ساری در این زمینه توانسته با جذب اعتبار های لازم و ایجاد درآمد پایدار پروژه های متعددی را اجرایی نماید.

شهردار ساری به احداث نیروگاه زباله سوز اشاره نموده و بیان کرد: احداث این نیروگاه که پروژه ای ملی محسوب می شود ، مطالبه بحق شهروندان ساروی بوده و با پیگیری های لازم و نیز تامین اعتبار از منابع دولتی پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.

این عضو شورای شهرداری ها و دهیاری های کشور تامین آب مورد نیاز این نیروگاه را مورد توجه قرار داد و افزود: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده 15 لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز این نیروگاه از محل انتقال فاضلاب به تصفیه خانه عالیواک و از این آب تصفیه شده تامین خواهد شد.

عبوری از فاز نهایی تدوین بودجه سال 97 خبر داد و خاطر نشان کرد: بودجه سال آینده با افزایش 10 درصدی نسبت به امسال در زمانبندی مشخص شده برای بررسی و تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال خواهد شد.

شایان گفتن است در این جلسه رشیدی معاون فنی عمرانی شهرداری مرکز استان و سعیدی مدیر آزمایشگاه فنی مکانیک خاک توضیحاتی درباره عملکرد این آزمایشگاه و نیز روند احداث نیروگاه زباله سوز ارائه دادند.

در پایان این جلسه ، اعضای شورای اداری شهرداری ساری از روند اجرایی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک شهرداری بازدید کردند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831844
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.