به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند که در آیین کلنگ زنی سالن چندمنظوره شهدای کلاک با ساکنان و مسئولان این منطقه و شهر سخن می گفت، توسعه سرانه ورزشی را یکی از اهداف جدی مدیریت شهری و برنامه های مستمر این دستگاه عنوان کرد و افزود: سیاست ما مبتنی بر ساخت ورزشگاه و سوله های ورزشی در کل شهر و نقاط مختلف آن است.
ترکاشوند، اظهار داشت: بر همین اساس در نظر گرفته ایم تا حداقل با احداث شش سالن چندمنظوره در موقعیت فعلی، به بخشی از هدف مذکور دست پیدا کنیم.
وی به تشریح تعدادی از این سوله های احداث شده و محل تاسیس آنها پرداخت و ادامه داد: یکی از این سوله ها در فردیس احداث شده که البته با توجه به استقلال یافتن مدیریت شهری این منطقه، بزودی سوله فوق در اختیار مجموعه جدید قرار خواهد گرفت. دیگر سوله چندمنظوره ساخته شده توسط شهرداری کرج در منطقه 8 شهرک اوج قرار دارد. همچنین سوله هایی در مناطق 12، 5 و 4 احداث شده است که همه آنها چندمنظوره بوده تا در موارد مختلف بتواند برای مجموعه شهر کاربردهای گوناگون داشته باشد.
ترکاشوند از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار به منظور تاسیس این سوله ها خبر داد و اذعان داشت: به طور متوسط برای ساخت هر سوله رقم پنج میلیارد تومان اختصاص داده شده است که این امر با توجه به نظر مثبت و همکاری شورای اسلامی شهر کرج در خصوص موضوعات ورزشی و لزوم جذب جوانان به این حوزه که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، مصوب گردیده.
علی ترکاشوند با اشاره به سابقه و تاریخچه بسیار طولانی منطقه کلاک در شهر کرج، اظهار داشت: زمانی که هنوز کرجی به معنای امروزی آن شکل نگرفته بود، کلاک و خلج آباد موجود بود و بسیاری از امکانات از این منطقه به دیگر نقاط کرج سرایت پیدا کرد که این اهمیت و قدمت این منطقه تاریخی و اثرگذار شهر را بازگو می کند.
وی تصریح کرد: در عین حال امروز این منطقه از محدودیت امکانات توسعه ای از جمله ورزش رنج می برد که امیدواریم با احداث این سوله چند منظوره طبقاتی، بتوانیم بخشی از سرانه مورد نیاز اقشار مختلف ساکن بخصوص جوانان و نوجوانان را تامین کنیم.
در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز به همراه تعدادی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر کرج حضور داشتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618788
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.