به گزارش خبرنگارایرنا، محمد اسلامی روز چهارشنبه در نشست بررسی به روز شدن پرواز ساری- تهران افزود : در شرایط فعلی که پرواز روزانه ساری- تهران برقرار نیست، برای تردد مدیران استانی برای رسیدگی کارهای اداری مشکلات زیادی وجود دارد.
وی اضافه کرد : این استان با داشتن ظرفیت های زیاد اقتصادی به خصوص در حوزه گردشگری نیازمند برقراری پرواز هوایی روزانه با تهران دارد و باید شرکت هواپیمایی نسبت به روزآمد کردن اقدام کند.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهارداشت : باید برای روزآمد شدن پرواز ساری- تهران به گونه ای برنامه ریزی شود که آشیانه هواپیما در شب در فرودگاه دشت ناز باشد تا مدیران و سایر مسافران بتوانند در نخستین ساعت روز در پایتخت باشند و امکان برگشتشان در عصر نیز وجود داشته باشد.
به گفته وی در شرایط فعلی اکثر مدیران استانی برای پیگیری برنامه های اداری با وزارتخانه ها به صورت زمینی سفر می کنند که هزینه های بیشتری را به استان تحمیل می کند.
اسلامی با اشاره به وجود دکل های مرتفع برق در حاشیه فرودگاه دشت ناز ساری گفت که بزودی دکل برق نیز از سوی شرکت برق منطقه ای برداشته می شود.
مدیرکل فرودگاه های مازندران نیز در این نشست گفت که زیرساخت مورد نیاز برای روزآمد شدن پرواز از فرودگاه دشت ناز ساری به تهران وجود دارد.
سعدالله وطنخواه در این نشست اضافه کرد: هر زمانی که سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعیین کند، فرودگاه دشت ناز ساری آماده پذیرش هواپیما و مسافران است.
وی اظهارداشت : تقاضا برای روزآمد شدن پرواز در این مسیر وجود دارد و مشکلی برای تامین مسافر برای جابجایی وجود ندارد.
به گفته وی هم اکنون پروازهای داخلی از فرودگاه دشت نازساری به شهرهای مشهد، تهران، کیش، عسلویه، اهواز و شیراز انجام می شود که در هفته به 44 پرواز می رسد.
وی سفر به عتبات عالیات در عراق را تنها پرواز خارجی فرودگاه دشت ناز ساری اعلام کرد.
در حال حاضر به صورت هفتگی 2 پرواز از ساری به تهران برقرار است.
مازندران سه فرودگاه در شهرهای نوشهر، رامسر و ساری دارد که در هفته 80 پرواز از این فرودگاه ها انجام می شود که 44 پرواز مربوط به فرودگاه دشت ناز ساری است.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899

*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.